Veranderingen Website & Forum

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

In dit topic zullen alle veranderingen aan de website en het forum geplaatst worden!

Het Caudata.nl Team

Coen Deurloo

#1
Verandering Forum:

Het klikken van de knop om links te maken (3e knopje boven de smileys) geeft nu een popup weer waarin je de link en omschrijving kan plaatsen. Hierdoor krijg je mooier uitziende links.

Dus in plaats van de onduidelijke, lange hyperlink zonder omschrijving:

http://www.caudata.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=75

Kun je nu:

Caudata.nl - Algemene Info

laten zien!

Ook hoef je nu niet meer ingelogd te zijn om bijlagen te zien (foto's e.d). Het schijnt dat dit bij sommige mensen voor verwarring zorgde.

Verandering Website:

In plaats van de populaire artikelen zie je nu op de homepage links naar de meest recente forumberichten.

Coen Deurloo

Verandering Forum:

Vanaf nu zul je een notificatie krijgen als je een persoonlijk bericht hebt ontvangen.

Coen Deurloo

15 Februari 2006: Verandering Forum:

Vanaf nu mogen internationale bezoekers ook in het Engels of Duits posten

Coen Deurloo

24 Maart: Verandering Website en Forum:

Nieuw logo en kleurstelling update op website!

Coen Deurloo

28 September: Veranderingen Forum:

Onderaan alle topics is een handig "Snel beantwoorden" knopje, waarmee je als je erop klikt, snel kan beantwoorden. Als je dit storend vind kan het uitgezet worden bij Profiel - Lay-out voorkeuren - en vervolgens "Gebruik 'Snel Reageren' in topicweergave" op "toon helemaal niet" zetten.

Ook zijn er boven en onder ieder topics handige "omhoog" en "omlaag" knopjes geplaatst zodat je snel helemaal naar boven of onder de pagina kan.

Zie bijgevoegd plaatje voor verduidelijking.

Coen Deurloo

28 September: Veranderingen Forum:

Er is nu een beoordelings systeem in het forum geintegreerd waarmee je andere gebruikers kan beoordelen. Klik op "Positief" danwel "Negatief" onder hun naam.

Coen Deurloo

28 September: Veranderingen Forum:

Het beoordelingssysteem is wat uitgebreid, nu kun je in je eigen profiel zien wie je een beoordeling heeft gegeven en welke beoordelingen je zelf hebt gegeven.

Hugo

Hoi Coen,

Waarom willen we onze medehobbysten beoordelen en waarop?
Ik zie het nut niet zo direct!

Kun je deze aanpassing toelichten?

Groeten,
Hugo

Coen Deurloo

Citaat van: Hugo op september 28, 2007, 04:54:47 PM
Hoi Coen,

Waarom willen we onze medehobbysten beoordelen en waarop?
Ik zie het nut niet zo direct!

Kun je deze aanpassing toelichten?

Groeten,
Hugo

Het idee hierachter is dat je waardevolle posts een positieve beoordeling kan geven, en negatieve posts een negatieve beoordeling. Dit om ellenlange discussie zoals de laatste te voorkomen.

petro pees

Of dat positief en negatief een goed idee is leg
ik terzijde. Ik ben er wel nieuwsgierig naar,maar helaas
ik krijg steeds geen toegang en een foutmelding!  >:(
Tylototriton Shanjing

keliam

Hoi Coen,

Kun je dan niet beter een beoordeling geven voor een topic. Dat kun je beter beoordelen als individuele bijdrage. Een topic kan ik beter beoordelen op bruikbaarheid van info, als losse post bv. Bovendien bezit niet iedereen de zelfde kennis en dezelfde durf om dingen uit te proberen op het gebied van bijvoorbeeld een bak voor salamders ombouwen zoals Rob uitstekend heeft gedaan. Ik zou dat voor mezelf nog niet doen omdat ik van mezelf vind dat ik daar nog iets te weinig kennis van zaken voor heb. Terwijl ik bijvoorbeeld het idee heb dat Rob goed weet wat hij doet en voldoende kennis bezit om in te grijpen als er toch iets niet helemaal goed mocht gaan.
Dus vind ik dat Topic erg "bruikbaar".

Groeten,

Saskia

rob

Saskia,

Ik heb gewoon een redlijk grote mond, probeer veel en denk dat ik wel wat weet over de soorten die ik houd. Kwestie van veel lezen, veel over dieren praten met anderen, en vooral goed naar je dieren kijken.

Maar ik ben echt absoluut geen kenner hoor! Ik heb bijvoorbeeld nog nooit dieren uit de triturus familie langer dan een maand verzorgd. Mijn kennis op dat vlak is 0, om maar een voorbeeld te noemen.

Soms moet je gewoon proberen. Om bijvoorbeeld over dat verhaal met die landbak te praten, Ik ontdekte al dat de kit niet genoeg houdt op de plek waar de kabeltjes de bak uit lopen, en dat de korrels op de bodem herrie maken als je de zuurstofpomp aanzet.. Dat zijn practische zaken die je alleen ontdekt als je probeert.

Ik denk dat ik de bak over een aantal weken al ga aanpassen, en de korrels onderin ga wisselen voor een soort schuim. Alleen nog ff uitvogelen welk soort schuim/plastic ik daarvoor ga gebruiken.

Rob

(deze info zal ik ook nog even droppen bij de thread over de bak zelf)

Dus, gewoon proberen!!!! stel dat het niet werkt, dan heb je dat ook weer geleerd, of je krijgt aan de hand van je foto's op het forum tips en feedback die zorgen dat je de volgende keer het anders doet.

keliam

Hoi Rob,

Ik snap je reactie maar toch blijf ik erbij dat je per topic zou moeten beoordelen (als je al beoordelen moet) en niet per persoon. Jou topic diende als voorbeeld van wat ik een goed en informatief topic vind. ;)


Groeten,

Saskia

petro pees

EN ik kan nog steeds niet zien!
Er komt alleen dit bericht te staan;
Sorry-you don't have the proper permissins to view the
Karma Description list.
Tylototriton Shanjing