Veranderingen Website & Forum

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyS

Ik zal eens gaan speuren.. Desnoods ga ik me zelf er in verdiepen. heb toch een domeinnaam staan waar ik (nog) niets mee doe.

Coen Deurloo

Klinkt goed! Hou me maar een beetje op de hoogte.

DannyS

wat moet er precies gebeuren? (per PM mag ook, uiteraard)

Coen Deurloo

We zijn vandaag weer even kortstondig gehacked. Dit wordt echt te gek, we moeten z.s.m. upgraden naar een nieuwe versie.

@Danny; het gaat om een upgrade van Joomla 1.5 naar 1.7 en een van de forumsoftware 1.1.15 naar 2.0, en tevens ook de migratie van de gebruikers en bijbehorende gebruikerssynchronisatie tussen joomla en het forum. Dit kan m.b.v. Jfusion.

Coen Deurloo

Door de hack zijn er een aantal gebruikers voor korte tijd verwijderd uit het systeem. Als het goed is heb ik deze weer terug kunnen halen maar zijn het aantal posts helaas gereset naar 0. Excuses voor het ongemak.

A34

Voor diegene wie dit overkomen is kan mogelijk niet direct inloggen op het forum.  Als het goed is kun je wel inloggen op de site. Wel balen zeg!! Dit mag niet zomaar gebeuren!!

DannyS

Citaat van: Coen Deurloo op oktober 19, 2011, 02:27:57 PM
@Danny; het gaat om een upgrade van Joomla 1.5 naar 1.7 en een van de forumsoftware 1.1.15 naar 2.0, en tevens ook de migratie van de gebruikers en bijbehorende gebruikerssynchronisatie tussen joomla en het forum. Dit kan m.b.v. Jfusion.

Ik ga er achteraan!

joost.v.wijk



C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Coen Deurloo

Het forum was even niet te bereiken door een serverfout, dit zou nu verholpen moeten zijn.

We zoeken trouwens nog steeds mensen die willen helpen met het onderhoud aan de site! Mensen met enige kennis van PHP zijn vooral welkom :)