buitenterrarium Jari

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robkeulers

't is natuurlijk nog best koud 's nachts, dus paniek is nog niet direct nodig. Ik hoop voor je dat ze snel zich laten zien.

Jari B

Na een beetje te sproeien in mijn corsica bak is deze rode corsica rond 11 uur actief geworden hier zijn wat foto's.
Ze doen het erg goed in de bak, soms zijn ze erg actief en wanneer het weer niet goed is zijn ze een paar dagen niet actief.
Hoe vinden jullie hem eruit zien?






Robkeulers

Hij ziet er gezond en weldoorvoed uit Jari!


dimitri J


Marielle

Jari, echt schitterende beestjes!

Deze staan ook hoog op mijn verlanglijstje, mss in de toekomst.

Kenny

Wat een ongeloofelijke knapperd  :-*
Doe zo voort Jari

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

StijnH

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Steven DC

Een oud topic, maar toch een vraag... Hebben je corsica's deze winter overleefd, Jari? Het is een erg strenge winter geweest!

robkeulers

Het was een lange winter, maar gelukkig (?) lag er lang een pak sneeuw, een betere laag isolatie boven de grond bestaat er amper volgens mij.

De kou is dus niet echt diep de grond in gedrongen hierdoor. Als we een zelfde winter hadden zonder sneeuw, was de vorst een stuk verder de grond in gedrongen.

Jari B

Ze hebben het allemaal gelukkig overleefd. :)

Dave O.

mooie buiten bakken!!
zijn ze nog in gebruik?
zo ja, hoe ziet het er nu uit?
C. orientalis
A. Mavortium

B. orientalis
A. callidryas
P. vitticeps

Jari B

Ze zijn inderdaad nog in gebruik. Heb er geen recente foto's van maar alles is al wel winter klaar gemaakt met een dik pak bladeren.