skip to Main Content

Jonge Krokodilsalamanders (Tylototriton verrucosus)

Home Forum Salamanders Salamanders en Bijbehorende Aangeboden Jonge Krokodilsalamanders (Tylototriton verrucosus)

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ben 1 week geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

de Vries
    Bijdrager

Ik heb al enkele jaren twee Krokodilsalamanders (Tylototriton verrucosus). Sinds eind vorig jaar bewijzen ze bijna iedere twee maanden dat het gaat om een mannetje en vrouwtje. De meeste eitjes doe ik niks mee, maar ik heb er nu 7 grootgebracht, 4 bijna volwassenen en 3 kleintjes.
    Ik ben niet voornemens ze zelf te houden dus geef ze graag weg. In Den Haag af te halen.
    Mocht er iemand zijn die graag eitjes zou willen ontvangen dan kan ik een volgende keer ook de eitjes uit de bak halen voor ze opgegeten worden.

PS-bij gebrek aan voorbeelden op dit nieuwe forum kan het zijn dat ik tegen de etiquette in informatie vergeten ben of een verkeerd format heb aangehouden. Dan hoor ik het graag.

Rob van Hees
    Bijdrager

Hallo,

Ik heb interesse in de bijna volwassen dieren. Die van mij (twee stuks) doen namelijk niks qua voortplanting, dus vers bloed is wenselijk. Ik woon in den Haag, dus dat is gemakkelijk. Wellicht heb ik wat anders voor jou, in het nieuwe jaar.

Rob

de Vries
    Bijdrager

Perfect. Ik heb je privébericht gezien. Zal morgenavond contact opnemen.

de Vries
    Bijdrager

Voor wie nog geïnteresseerd is. Ik heb nog drie jongen over van ca 9cm.

Ben
    Bijdrager

Ik heb wel interesse stuur een PM

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Wie is online

Op dit moment zijn er geen leden online
Back To Top