skip to Main Content

Jonge Krokodilsalamanders (Tylototriton verrucosus)

Home Forum Salamanders Vraag & Aanbod Jonge Krokodilsalamanders (Tylototriton verrucosus)

Weergave van 11 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #1383
      de Vries
      Deelnemer

      Ik heb al enkele jaren twee Krokodilsalamanders (Tylototriton verrucosus). Sinds eind vorig jaar bewijzen ze bijna iedere twee maanden dat het gaat om een mannetje en vrouwtje. De meeste eitjes doe ik niks mee, maar ik heb er nu 7 grootgebracht, 4 bijna volwassenen en 3 kleintjes.
      Ik ben niet voornemens ze zelf te houden dus geef ze graag weg. In Den Haag af te halen.
      Mocht er iemand zijn die graag eitjes zou willen ontvangen dan kan ik een volgende keer ook de eitjes uit de bak halen voor ze opgegeten worden.

      PS-bij gebrek aan voorbeelden op dit nieuwe forum kan het zijn dat ik tegen de etiquette in informatie vergeten ben of een verkeerd format heb aangehouden. Dan hoor ik het graag.

    • #1384
      Rob van Hees
      Deelnemer

      Hallo,

      Ik heb interesse in de bijna volwassen dieren. Die van mij (twee stuks) doen namelijk niks qua voortplanting, dus vers bloed is wenselijk. Ik woon in den Haag, dus dat is gemakkelijk. Wellicht heb ik wat anders voor jou, in het nieuwe jaar.

      Rob

    • #1398
      de Vries
      Deelnemer

      Perfect. Ik heb je privébericht gezien. Zal morgenavond contact opnemen.

    • #1434
      de Vries
      Deelnemer

      Voor wie nog geïnteresseerd is. Ik heb nog drie jongen over van ca 9cm.

    • #1831
      Ben
      Deelnemer

      Ik heb wel interesse stuur een PM

    • #2389
      janssens Maarten
      Deelnemer

      Beste, heeft u nog krokodilsalamanders?

      dank

    • #2671
      de Vries
      Deelnemer

      Mijn Salamanders hebben weer eitjes gelegd. Ik kan er een aantal redden voor de liefhebber.
      Af te halen in Den Haag.

    • #2689
      Erwin
      Deelnemer

      Ik heb je een PM gestuurd.

    • #2697
      Mischa
      Deelnemer

      Hallo,

      Had een vraagje aan u , zit zelf meer in de gifkikkers maar heb samen met mijn zoontje een bak met Salamanders , nou zaten we laatst te kijken voor nog een soort erbij .Hij vond Krokodilsalamanders erg interessant (ik ook) en zou het leuk vinden om dit samen met hem op te kweken.Mocht u nog eens eieren hebben waar u niks mee doet zou ik er graag enkele van u over willen nemen.

      Vriendelijke groet Mischa

    • #2704
      Erwin
      Deelnemer

      Beste de Vries,

      Ik heb zeker interesse in eitjes, indien nog voorradig.

      Groet, Erwin

    • #2705
      Rob van Hees
      Deelnemer

      Hi Edwin, Die vier die ik van jou heb gekregen in 2018 doen het heel goed, maar qua voortplanting is het niks. Mocht je nog eitjes hebben, dan houd ik mij aanbevolen, kijken of we een vruchtbare populatie kunnen opbouwen.

    • #2797
      Marco
      Deelnemer

      Goedemiddag,

      Heeft u nog eitjes of salamanders van deze soort beschikbaar?

      Ik heb jou ook een pm gestuurd.

      Mvg, Marco

       

Weergave van 11 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top