skip to Main Content

Enchithreeenkweek.

Home Forum Salamanders Voeding Enchithreeenkweek.

Weergave van 9 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #2054
      Joop
      Deelnemer

      Beste mensen,

      Mijn enchithreeenkweek heeft de warme zomer niet overleefd. Wie kan mij aan een kweekportie helpen?

      Ik kom ze graag halen.

      Groet, Joop.

      • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 4 maanden geleden door Coen Deurloo.
    • #2059
      Ron Duijn
      Deelnemer

      Joop, is er geen dierenzaak die dit kan leveren?

      Bij mijn dierenzaak kan ik zo ongeveer alles bestellen, ook enchytreeen.

    • #2087
      Joop
      Deelnemer

      [quote quote=2059]Joop, is er geen dierenzaak die dit kan leveren?

      Bij mijn dierenzaak kan ik zo ongeveer alles bestellen, ook enchytreeen.

      [/quote]
      Ik heb het vaak geprobeerd bij aquariumwinkels. Tot nu waren ze niet leverbaar, wat te maken heeft met de geringe vraag. Vorige week had ik succes bij de Rifwachter in Hilversum. De kwwek loopt inmiddels, waar ik erg blij mee ben. Ik vind het prachtig voer voor salamanders, naast wormen, muggenlarven e.d.

       

    • #2107
      Alex Kenter
      Deelnemer

      Je kunt van mij wel een startportie krijgen, ze zitten in mijn buitenterrarium dus je moet wel opschieten ivm de vorst….

    • #2108
      Joop
      Deelnemer

      Alex, dank je voor het aanbod. Ik heb inmiddels weer een kweekje lopen. onlangs kon ik weer een kweekportie bemachtigen.

    • #2150
      Alex Kenter
      Deelnemer

      Primadonna

    • #2381
      Joop
      Deelnemer

      Hoi Alex. het kweekje wil maar niet van de grond komen. Heb je misschien toch een starportie voor mij?

      Ik kom naar de ledenvergadering.

    • #2384
      Coen Deurloo
      Sleutelbeheerder

      Ik heb laatst via Marktplaats voor een prikkie een Wijnkoeler gekocht, hiermee kun je de enchytreenkweek perfect op 15 graden houden, aanrader!

      • #2853
        johannes
        Deelnemer

        Hoi Coen, Ik heb deze site en dit forum sinds kort pas ontdekt en ben ook op zoek naar een portie enchytreeen om een kweekje op te zetten voor jonge salamanders. Ik kan ze echter nergens vinden. Ik woon in de buurt van Wageningen Gelderland. Wellicht kan jij me verder helpen?

        Groeten Johan.

    • #2385
      Joop
      Deelnemer

      Bedankt, Coen. Goed idee. Ik heb al iets gezien op Bol.com.

    • #3144

      Beste mensen, ik ben voor mijn killies op zoek naar een entportie grindal enchythreeën. Zijn er salamanderliefhebbers die mij hieraan kunnen helpen?

Weergave van 9 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top