skip to Main Content

Axolotl, opgezette buik, al tijden..

Home Forum Salamanders Hulp Bij Zieke Salamanders Axolotl, opgezette buik, al tijden..

Weergave van 0 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #2774
      Mieke
      Deelnemer

      Goeiedag ,

      We hebben een axolotl die is echt heel erg dik ,opgezet ,bol.
      Hij of zij doet gewoon haar ding maar mijn buurvrouw maakt zich heel erg zorgen.
      we hebben contact gehad met een dierenarts speciaal voor reptielen maar die komt eigenlijk met niks.

      Ik heb veel erover gelezen maar daar wordt ook eigenlijk niet veel duidelijk.

      Kent u misschien mensen in Utrecht of daarbij in de buurt die ze eventueel kunnen opvangen? ( Een witte en een wildkleur).

      Wij doen ons best hebben een hele mooie plek buiten in een grote bak
      Maar we zijn toch niet gerust op dat het goed is met ze, die bolle dan vooral.

      Wij hebben ze gered van iemand waar ze in een emmer zaten.
      en we willen graag tips of adviezen hoe we het beter kunnen doen in ieder geval met die ook die zo dik is een opgeblazen want we weten dus niet of die ziek is of niet.
      hij is nu al een paar maanden zo dik als die was minder eten maakt niet dat hij afvalt.

      dus weet u misschien een goede dierenarts in de buurt van Utrecht (niet Mieke Kik), want die zei alleen maar dat hij op fysiotherapie moest en dat we hem dus moesten opjagen.
      Misschien is dat het wel maar we vonden het toch een vreemd antwoord.

      We hebben foto’s en filmpjes, mocht iemand ze willen zien om te kijken wat er aan de hand kan zijn..

      Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen.

      Bedankt. .

Weergave van 0 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top