Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



mijn diertjes

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ANDRÉ-ARTHUR

 Carnifex Lovemaking ;D
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

Strike a pose!
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

bouffonne

Mooie dieren Arthur ;D ;D ;D

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

ANDRÉ-ARTHUR

Nog een paar foto's (ze zijn niet van de beste kwaliteit i am still learning)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

bouffonne

Zijn toch prachtige dieren :D :D :D

trouwens je heb een mooi ingerichte bak ;D

Lekker veel planten ;D

ANDRÉ-ARTHUR

Ik ben bezig om de A.Tigrinum,N.Crocatus en P.Waltl op de foto te krijgen maar ze willen niet echt meewerken :'( :'(
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Hein


StijnH

Citaat van: ANDRÉ-ARTHUR op november 06, 2011, 12:35:10 PM
Ik ben bezig om de A.Tigrinum,N.Crocatus en P.Waltl op de foto te krijgen maar ze willen niet echt meewerken :'( :'(

Good luck :D. Mooi beesten André!
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

naeff002

Ze zien er goed uit. Mooi beplante bakken ook


Citaat van: ANDRÉ-ARTHUR op november 06, 2011, 12:35:10 PM
Ik ben bezig om de A.Tigrinum,N.Crocatus en P.Waltl op de foto te krijgen maar ze willen niet echt meewerken :'( :'(

Maar omdat je toch nog aan het leren bent meteen nog maar wat extra informatie. Bij latijnse namen schrijf je de geslachtsnaam (Neurergus, Triturus enz) met een hoofdletter maar de soortnaam met een kleine letter (carnifex, waltl enz)
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Hier beginnen de carnifex en dobrogicus ook hun kam te krijgen, maar jouw dieren zijn wat dat betreft iets verder gevorderd. Ze krijgen hier weliswaar voor het eerst een kam. Ben benieuwd naar je volgende lading foto's.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Steven DC

Mooi mooi! Ben erg benieuwd naar je witte P. walts!!

ANDRÉ-ARTHUR

@ Niels,Jammer genoeg wilde geen van de diertjes meewerken met een fotoshoot :-[..Maar vandaag heb ik weer goede moed en moet het hopelijk wel lukken..De P.waltls hadden het te druk met eitjes vast plakken in het groen achterin de bak,de N.crocatus te schichtig en bleven zich verschransen in een gatensteen en de A.tigrinum waren me gewoon aan het plagen door eerst vooraan de bak in de voerstrook te gaan poseren maar als ik dichterbij kwam verdwenen ze weer in het groen van de bak :'(
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

De witte P.walts zijn goed gegroeit ik heb volgens mij een man en een vrouw..de één is veel kleiner en smaller gebouwd dan de ander die plomp en een kopje groter is ..Maar dat stelletje blijft gewoon in één van de vele verstopplaatsen in hun bak zitten en komen alleen om lucht te happen te voorschijn..en met eten kon ik ze niet lokken daar ze meer dan genoeg te eten krijgen(minimaal één regenworm per dag en ik zorg ervoor dat er genoeg rode muggenlarven in de voerstrook aanwezig zijn mochten ze trek krijgen)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Roel