Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



mijn diertjes

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ANDRÉ-ARTHUR

#15
P.waltl en T.marmoratus..Zo nu de N.crocatus,C.chenggongensis,A.tigrinum en mijn witte P.waltls nog..
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

bouffonne

Hoi Arthur
Mooie foto's, maar wat heb jij voor iets roods bij de P walti zitten, is dat een echte plant? of kunst

ANDRÉ-ARTHUR

@ Boufonne,dat is een nepplantje het zijn allemaal nepplanten op de foto..
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

bouffonne

Oh.. ik dacht dat je een Myriophillum had (soort rode cabomba)
Maar deze soort moet hoge temperatuur en veel licht hebben
Ik zal maar zeggen het was nog vroeg en had nog niet eens inde gaten de het allemaal neppers waren ;D
Maar de diertjes zien er wel mooi uit :D

ANDRÉ-ARTHUR

Nog een paar foto's(bakken en dieren)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

#20
 :) 1e foto is de curver met T.marmoratus juvenielen,2e en 3e foto zijn van één van de T.carnifexbakken..
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

Bak T.dobrogicus
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

naeff002

ziet er netjes uit. Mooie bakken
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Heb je heel toevallig dat aquarium voor je dobro's laatst bij de Hornbach gekocht? Je beesten beginnen er overigens zin in te krijgen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

ANDRÉ-ARTHUR

Ja die bakken komen van de Hornbach vandaan voor een prikkie ..ja de beestjes zijn echt actief..ga proberen er foto's van te maken :)
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Niels D

Als ze er nog zijn, koop ik er gewoon nog één! Er zat gewoon een goede Eheim pomp bij en het aquarium ziet er super uit.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

ANDRÉ-ARTHUR

Mijn fototoestel is in één van de salamanderbakken gevallen omdat mijn dochter een mooie foto wilde maken van haar geliefde P.waltl  :'(..ik heb een paar foto's gemaakt van de witte P.waltls met behulp van mijn telefoon dus de kwaliteit is niet zo denderend..
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Thibaut Vds

Mooie foto, voor 't eerst dat ik een witte waltl zie.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Patrick dk

Mooie pics van die witte monsters  ;) en de crocatus ?
C orientalis

ANDRÉ-ARTHUR

@ Patrick:ik ga mijn best doen die diertjes zijn zo verschrikkelijk schuw..ik ben net bezig hun bak te verschonen..
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton