*discussie omgangsvormen* bevruchte eitjes of salamanders verzenden naar belgie?

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maxim

heb een kleine vraagje kan er iemand bevruchte eitjes of levende salamanders verzenden bv:vuurbuiksalamanders of pleurodeles of andere soorten
naar 8400 oostende belgie ?



robkeulers

Salamandra legt geen eitjes, dat wordt moeilijk opsturen!

OVerigens, er zijn meerdere Belgische kwekers, ook in de regio Oostende. Als je lid wordt van de salamandervereniging kun je op een simpele manier met hen in contact komen.

succes met je zoektocht.

Maxim

Citaat van: Rob Keulers op maart 26, 2011, 05:23:35 PM
Salamandra legt geen eitjes, dat wordt moeilijk opsturen!

OVerigens, er zijn meerdere Belgische kwekers, ook in de regio Oostende. Als je lid wordt van de salamandervereniging kun je op een simpele manier met hen in contact komen.

succes met je zoektocht.

de Cynops leggen toch eitjes ?

robkeulers

Klopt!

Ik heb niet goed gelezen, sorry! ik meende dat je vuursalamander zei ipv vuurbuiksalamander.

DannyS


robkeulers

Lekker is dat, dat had je er even bij kunnen zetten Maxim!
Nu doe je door je reactie net alsof ik scheef gelezen had.

Maxim

Citaat van: Rob Keulers op maart 26, 2011, 06:31:27 PM
Lekker is dat, dat had je er even bij kunnen zetten Maxim!
Nu doe je door je reactie net alsof ik scheef gelezen had.

ik wil lid worden wat moet ik doen ?

A34

#7
De zelvde vraag nog eens stellen aan Gerrit Krips _ http://www.salamanders.nl/forum/profile/?u=80 Henk Wallays voor het buitenland.

joost.v.wijk



C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Maxim


Coen Deurloo

Citaat van: maxim op maart 27, 2011, 10:29:43 AM
Citaat van: joost.v.wijk op maart 27, 2011, 10:26:39 AM
Het kan ook direct via de homepage:

http://www.salamanders.nl/alles-over-de-vereniging/lid-worden.html

moet ik dan ook een aanmelding formulier invullen ?

Wat denk je zelf? Heb je de link überhaupt al bekeken? We verwachten hier dat je wel een klein beetje zelf probeert te kijken wat je moet doen.

Maxim

Citaat van: Rob Keulers op maart 26, 2011, 06:31:27 PM
Lekker is dat, dat had je er even bij kunnen zetten Maxim!
Nu doe je door je reactie net alsof ik scheef gelezen had.

ik heb al geld gestort en een formulier verstuurd

stijnzeger

#12
Hoop dat je niet schrikt van al die "boze" reacties, maar ik heet je in ieder geval welkom, het enige misschien voordat je lukraak een vraag stelt ff kijken op onze website, vele vragen zijn daar al op beantwoord, vandaar deze reacties. Nogmaals welkom bij de salamanderclub. Ik vind overigens dat de forumleden ook wel wat normaler mogen reageren, lees het eens terug en oordeel zelf.
Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

Maxim

Citaat van: stijnzeger op maart 27, 2011, 12:03:59 PM
Hoop dat je niet schrikt van al die "boze" reacties, maar ik heet je in ieder geval welkom, het enige misschien voordat je lukraak een vraag stelt ff kijken op onze website, vele vragen zijn daar al op beantwoord, vandaar deze reacties. Nogmaals welkom bij de salamanderclub.

dankje toch iemand die een beetje vriendelijk doet  :D

Coen Deurloo

Het is niet zomaar onvriendelijk bedoeld, het is alleen een beetje vermoeiend als je moet reageren op iemand die zelf de reacties niet eens goed leest, en diegene mag dan best weten dat dat niet gewaardeerd word, naar mijn mening.

Sent from my Desire HD using Tapatalk