Salamanders, 4e editie (met wat vertraging, maar toch gekomen!)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

naeff002

aah spanning is er weer vanaf. Kan niet wachten tot ik hem in handen heb
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

StijnH

Ik heb hem nog niet binnen.
Hoop dat ie er morgen is, ben erg benieuwd.
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

joost.v.wijk

Vroeger (hoor mij nou :P) werden in de nieuwsbrieven ook interviews afgenomen onder willekeurige leden. Is dit niet iets om weer op te pakken? Je hebt voor ieder blad (bijna) zekerheid dat je weer 1 of 2 pagina's gevuld hebt. En het is natuurlijk altijd leuk om te lezen of te zien (foto's) wat voor salamanders de betreffende persoon houdt.

Dit blad was uiteraard weer een genot om te lezen. Toch kan ik het niet laten om te zeggen dat het veeeeeel te kort was. Ik hoop ook zeker dat veel mensen zich uitgenodigd voelen om wat te schrijven. Het Paramesotriton artikel was al grotendeels bekend voor de leden die ook op de landdag waren, maar dat het nu ook op papier gedrukt is, is natuurlijk veel makkelijker. @ Monique: Top!!! Hartstikke leuk om dit weer te horen.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

Citaat van: joost.v.wijk op maart 10, 2010, 09:08:03 PM
@ Monique: Top!!! Hartstikke leuk om dit weer te horen.

Laat jij je voorlezen joost?  ;D ;D

Het interview gaat weer terugkomen, goed punt van je. Hier hebben we het laatst in het bestuur ook al over gehad, en het leek ieder idd een goed idee. De vorm waarin het precies gaat gebeuren, daar ben ik nog wat mee aan het stoeien, maar waarschijnlijk zal in nr 5 of 6 het interview terug zijn. Thanks voor de tip!

DannyS

#34
Om nog even op Harry's post terug te komen:
Je had inderdaad bij de laatste vergadering aangegeven dat je copij hadden ingeleverd waar niets mee is gedaan etc.
Ik weet niet wat Mark (toen nog redacteur) toen had als copij, daar hou ik me niet mee bezig. Blijkbaar is er iets misgegaan bij het versturen hiervan.
Wat er nu aan de hand is: De redactie heeft de copij van jou niet. Uiteraard is alle copij welkom. Ik zou zeggen, stuur het opnieuw, maar dan nu naar Rob, die gaat daar nu over.
Probleem dan opgelost, toch?


Edit:
Mijn functie mbt het blad is bijspringen waar nodig, verder niets bijzonders.

Coen Deurloo

#35
@Danny: Deze kwestie is verder gegaan via de mail, daar hoeven we het hier niet meer over te hebben.

@De rest: Bedankt voor de leuke reacties! Ik ben zelf ook blij met het blad, ook de layout wordt steeds wat beter, maar dit zal een blijvend groei-proces blijven denk ik.

Hoe is de staat van jullie blad? Geen beschadigingen of deuken? Mijn blad is goed aangekomen deze keer, maar de vorige keer zat er een flink beschadiging op.


DannyS

Het blad is prima aangekomen, al heb ik gelukkig ook bij de vorige delen geen last gehad van vouwen of beschadigingen.

joost.v.wijk



C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Monique

Ik heb hem nog niet    :( :( :( :(. Net de postbode belaagd maar nee...
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu


StijnH

Ik heb hem binnen  :) ziet er zo op het eerste gezicht weer mooi uit ga hem vanavond even doorlezen.

En vind het idee van Joost wel een goed idee.

En Harry ik zou het wel leuk vinden als er binnenkort een verslag te vinden is in salamanders over o.a laoensis, dus hopelijk wil je er verder aan werken.



Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

petro pees

Paar uur terug ook de postbode belaagd.Aangezien ze vlak voor de deur stond,schrok ze zich lam en reageerde enigzins beteutert met de vraag waar mijn enthousiasme vandaan kwam. :-\
Moest er gelukkig om lachen. :D
Ze had de Salamanders al in haar handen, inderdaad was weer prettig om door te kijken.
Straks in bed eens rustig lezen.
Voor de verantwoordelijken een diepe buiging. :P
Petro
Tylototriton Shanjing

naeff002

had hem heel snel uit nadat ik thuis kwam donderdag en hem op de trap zag liggen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Steven DC

Nog steeds niet ontvangen. Als belg moet je wel heel veel geduld hebben :o :D