skip to Main Content

Axolotl kan niet eten/slikken

Home Forum Salamanders Hulp Bij Zieke Salamanders Axolotl kan niet eten/slikken Reageer op: Axolotl kan niet eten/slikken

#2465
Coen Deurloo
Sleutelbeheerder

Hoi Monica, wat vervelend! Ik heb zelf geen ervaring met dit probleem, maar ik heb het volgende antwoord even automatisch vertaald naar Nederlands (van dit item op de engelstalige site Axolotl.org), de vertaling is niet perfect maar zou wat duidelijkheid kunnen verschaffen: