Kweekverblijf?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petro pees

Aangezien het er op begint te lijken dat mijn salamanders zich niet aan hun normale voortplantings periode gaan houden,ga ik ze terugzetten naar hun zomerverblijf.Waar ze ruimte en water hebben.

Het geen wat ik verandert heb is;1: platte steen geplaatst in het natte gedeelte(flagstone)
                                             2:vernevelaar geplaatst,rechts achter het schors.
Flagstone voor het eventueel afzetten of opnemen van spermapakketjes en de vernevelaar om de lucht-
vochtigheid te verhogen.

Bedoeling is om te beginnen met de vernevelaar als de sally,s gesetteld zijn,met een dag of zeven.Beginnend met 1 maal per dag een minuut of twee tot drie maal per dag 4 a 5 minuten.Zolang ik denk dat het nodig is.
Buiten dat het een gunstigere leefruimte geeft heeft het ook nog een mooi effect.
Zie foto,s




Edit: Foto's gedraaid R
Tylototriton Shanjing

DannyS

Erg mooie bak!
De sala's zullen het vast wel naar hun zin hebben.

Roy

Hoi Petro,

Even een vraagje over die vernevelaar, waar heb je die vandaan gehaald ik zoek er namelijk ook één voor in mijn Paludarium.

Groeten

®ob

Roy, ik toets 'vernevelaar' in op google en de 1e link geeft me er al een!

petro pees

#4
Citaat van: Roy van der Stad op februari 29, 2008, 05:06:45 PM
Hoi Petro,

Even een vraagje over die vernevelaar, waar heb je die vandaan gehaald ik zoek er namelijk ook één voor in mijn Paludarium.

Groeten

Tik beurzen van dit jaar even aan en kies degeen waar je naar toe kan/wil en daar is altijd wel een stand die
vernevelaars verkoopt.
Petro
Tylototriton Shanjing