Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Japans sprekend forumlid?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alibombali

Ik zoek iemand die japans spreek en wat van salamanders af weet...

Coen Deurloo

Citaat van: Alex Kenter op januari 11, 2008, 03:58:50 PM
Ik zoek iemand die japans spreek en wat van salamanders af weet...

Verklaar je nader? Hier geef ik je weinig kans...maar op Caudata.org heb je bijvoorbeeld Tim Johnson uit Tokyo, een engels sprekend lid...

alibombali

Ik krijg binnenkort een Japanner op bezoek en zoek eigenlijk een tolk...

®ob

Oh #@&*% Ik heb zoveel flauwe grapjes in mijn hoofd nu he.. maar het is té simpel......

kevin

Heey Alex ik ken een paar woordjes. Voordeel als je japanse tekenfilmpjes kijkt :P.

Maar even zonder gein kan die geen Engels of iets dergelijks hoe heeft die je gevonden dan.

alibombali

Hij neemt een vriend mee die ''een beetje'' engels spreekt...het leek mij wel handig als er iemand bij was die goed japans/nederlands praat...

DannyS

Helaas.. mijn japanse woordenschat is nog niet zó groot dat ik voor tolk kan spelen. Ik ben al blij dat ik het een beetje kan volgen. (en ja, ook ik kijk anime ;))

Pamela

Citaat van: Alex Kenter op januari 11, 2008, 07:16:40 PM
Hij neemt een vriend mee die ''een beetje'' engels spreekt...het leek mij wel handig als er iemand bij was die goed japans/nederlands praat...

Tja, hoe heb je deze afspraak dan gemaakt???? Toch niet in het Japans neem ik aan ;) Maar goed, wat komen die japanners eigenlijk doen?

Guido

Citaat van: Pamela op januari 15, 2008, 01:58:54 PM
Maar goed, wat komen die japanners eigenlijk doen?

Dat doet er verder toch niet toe?? Alex zoekt een tolk, hoe en wat en waarom zijn zijn zaken.

Als je nieuwsgierig bent kun je het beste een krant gaan lezen  ;)

Coen Deurloo

Citaat van: Guido op januari 16, 2008, 08:43:16 PM
Citaat van: Pamela op januari 15, 2008, 01:58:54 PM
Maar goed, wat komen die japanners eigenlijk doen?

Dat doet er verder toch niet toe?? Alex zoekt een tolk, hoe en wat en waarom zijn zijn zaken.

Als je nieuwsgierig bent kun je het beste een krant gaan lezen  ;)

Het word op een salamanderforum geplaatst, dan ben ik ook wel benieuwd waarvoor het is!

alibombali

Er zou komende week een Japaner langskomen om sallies op te halen, maar het loopt waarschijnlijk spaak ivm doane regels....

®ob

Ik mag toch hopen dat hij niet speciaal daarvoor komt he?

goddamn Alex.. hoe regel je zoiets!?!?!?!?!?!?