Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Ik ben Ben...

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Hoppe-Jaspers


Hallo caudatastiche figuren!

Mijn naam is Benjamin Hoppe-Jaspers ik ben twee en dertig jaar jong. Al mijn hele leven ben ik gek van salamanders, waarom weet ik eigenlijk niet zo. Ik vind ze gewoon prachtig!

Sinds maart dit jaar ben ik eigenaar van een negen Marmersalamanders en heb daarbij wat eitjes gekregen van een Ommatatriton soort. Waarvan ik er zeven groot heb weten te brengen. Als je 5 cm groot vind. Maar ze groeien nog steeds. Ook ben ik sinds die tijd lid van de salamander vereniging en heb potdomme nog geen tijd gehad om naar een bijeenkomst te komen, wat ik wel graag zou willen. Ik houd het in de gaten!

Voor mijn bestaan studeer en doceer ik biologie, ik ben getrouwd heb twee jonge kinderen en hou van de natuur. In mijn vrije tijd lees en schrijf ik graag of ben ik met mijn oudste aan het klooien.

Dat is het wel zo'n beetje! 
Benjamin Hoppe-Jaspers Biologie docent & lid salamandervereniging

- Triturus Marmoratus 5.5.0
-Ommatotriton ophryticus 0.0.6

StevenZ

Welkom op het forum Ben!

Vond marmoratus altijd een erg leuke soort, heb er ook veel mee gekweekt. Nu ik studeer en op kamers woon heb ik veel soorten weggedaan, maar wil later zeker weer een keer marmoratus houden.

Benjamin Hoppe-Jaspers

Tof

Het zijn prachtige beesten.
Benjamin Hoppe-Jaspers Biologie docent & lid salamandervereniging

- Triturus Marmoratus 5.5.0
-Ommatotriton ophryticus 0.0.6

Niels D

Welkom op het forum! Altijd mooi om er ook weer een lid van de salamandervereniging bij te hebben. Marmers blijven één van de mooiste soorten als je het mij vraagt, maar ook Ommatotriton soorten zijn prachtig. Mogelijk tot de volgende bijeenkomst.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

StijnH

Welkom en montandoni is ook prachtig  ;)
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus