Even voorstellen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferry1984

Hallo allemaal

ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen

Ik ben ferry en ben woonachtig in rotterdam en ben al van kinds af aan gek op alles wat met kikkers salamanders en enkele reptielen te maken heeft.
op dit moment heb ik 5 jonge dieren zitten van de neurergus crocatus.1 volwassen T.marmoratus(vrouw).4 T.dobrogicus.en enkele andere dieren kikkers en daggeko's wat dus niks met salamanders te maken heeft.
ik ben nog aan het uitvogelen hoe alles hier werkt en hoe ik een advertentie kan plaatsen met dieren die ik op dit moment nog zoek.ik zoek dus nog een man marmer voor het vrouwtje dat ik al heb zitten graag hoor ik of iemand me hier aan kan helpen.

Groetjes Ferry :)
Ferry

StevenZ


013

Welkom, aan een marmer vrouwtje kan iemand je hier vast wel helpen ;)

Niels D

Welkom op het forum. Altijd weer fijn om er een nieuwe enthousiasteling erbij te hebben.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl