Kerstcadeau? Eitjes van mijn lichte verrucosus!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robkeulers

Omdat ik in de aankomende weken de resterende verrucosus NK '07-'08 afgeef heb ik nog een paar laatste pics gemaakt van de vorderingen. de grootste is een cm of 13. Enjoy!









DannyS

Mooie foto's en een geweldig filmpje!

wat bedoel je met dat je ze afgeeft? weggeven/verkopen?

Robkeulers


DannyS


Robkeulers

ik hou er een stuk of 5 zelf, ter aanvulling van mijn eigen groepje..

Segers

te gek haha!! Toepasselijk muziekje ook bij zo'n feeding frenzy :)

Robkeulers

Ik vergeet altijd dat bij film ook geluid zit.. duh!!!!

Zat dus lekker naar een live-concert van de Editors te luisteren. Ik heb nog eens een popei-filmpje gemaakt waarbij je het journaal op de achtergrond hoort, ook erg charmant.

Komende week wilde ik weer een serie voerfilmpjes maken. Heb je verzoekjes voor achtergronddeuntjes?  ;D ;D ;D ;D

Jari B


DannyS



Coen Deurloo

Ik heb op deze pareltjes gepast...en het zijn bijzonder leuke, charismatische en actieve diertjes, het heeft zeker mijn enthousiasme voor Tylototriton soorten losgekieteld!

A34

Hee Rob,

Prachtige beestjes heb je opgevoed. Ik heb zelf nu ook pas jonge verrucosus, en ik zie dat jij ze in een vrij lege bak opvoed. Om welke redene heb je dit gedaan?  Die van mij zijn heel terughoudend en van jou springen meteen op het eten af.. dus ik vraag me af.. of dit mischien aan de indeling van de bak kan liggen of niet. Ik heb mijn bak vrij vol ,met hout en veel verstop plekken.. eigenlijk wil ik ze eerst stevig laten eten en goed groot worden .. Ik overweeg om het zelvde te gaan doen.