Even voorstellen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marit

Hallo allemaal,

Ook ik stel mij even netjes voor, ik ben Marit 32 jaar en woonachtig in een klein dorpje nabij Arnhem.
Ben thuisblijf mama en getrouwd met Dennis.

Wij hebben al een aantal jaar een aquarium, maar wilden graag wat anders dan vissen en zodoende kwamen we uit bij de axolotl, hier flink over gelezen en sinds gister zijn wij de trotse eigenaren van een koppeltje die we Ewok en Nona hebben genoemd.

Ik heb mij hier aangemeld om nog meer te leren en natuurlijk ook hopelijk ook voor de gezelligheid,

Groetjes Marit

Ron Duijn

Hallo Marit,

Welkom op het forum.
Leuk dat je begonnen bent met axo's houden.
Ik heb zelf ook een aantal axo's en heb er al aardig wat opgekweekt, voornamelijk koperen.
Misschien dat je een fotootje kunt posten van je bak, is altijd leuk.
Veel plezier met je nieuwe dieren.
Cynops orientalis
Cynops cyanurus
Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
Triturus marmoratus
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Lissotriton italicus
Ambystoma mavortium
Ambystoma mexicanum
Salamandra algira tingitana

Niels D

Welkom op het forum. Altijd leuk om weer een nieuw lid te verwelkomen. Wij hebben hier een kopere en een leucistische zitten. Zeker een foto van de bak plaatsen, maar foto's van andere aquariumbewoners is ook leuk.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Marit

Hallo,

Bedankt voor het verwelkomen, andere aquariumbewoners op wat vuurgarnaaltjes bij de axo's na, hebben we niet meer.
We hebben het bakje echt puur voor de axo's ingericht.
Helaas lukt mij het niet om foto's te plaatsen ben daar zo niet handig in hahaha

Marit

Foto's zijn toch gelukt en heb onze beautie's in het axolotl forum geplaatst.

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl