Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Gezocht 2 axolotls

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kelly85

Gegroet mede axolotl vriendjes. Ik stel mezelf even voor. Ik ben Kelly en nieuw in het axolotl wereldje. Helaas heb ik nog geen axolotls in mijn bezit. Ben de afgelopen weken druk op zoek naar een specifiek axolotl.Helaas zonder succes. Dus probeer ik het via deze manier. Is er iemand die mij kan helpen met het vinden van 2 jonge axolotls. Kleur : leucistic ( liefst geen albino), eventueel gold . Aquarium staat al klaar en ingericht. Maar is nog een beetje leeg. Mis alleen nog de axolotls. Wie helpt mij met het vinden ervan. mvg Kelly

Ron Duijn

Ik heb je een berichtje gestuurd.
Cynops orientalis
Cynops cyanurus
Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
Triturus marmoratus
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Lissotriton italicus
Ambystoma mavortium
Ambystoma mexicanum
Salamandra algira tingitana

Niels D

Welkom op dit forum. Kijk voor meer informatie op dit forum, maar ook zeker op http://www.axolotlgroepnederland.nl/ . Dit forum richt zich nagenoeg volledig op axolotls.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Kelly85

Ho Niels, bedankt voor de tip, op dit forum ben ik ook al aangemeld maar merk dat hier recentere reacties staan dus iets actievere leden volgens mij :)