Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Neurergus gezocht

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thierry de Bxl

Hallo,
Nieuw op deze site maar salamanders liefhebber voor meer dan 30 jaar, ben ik op zoek naar :

- neurergus strauchii
-                      kaiseri
-                       crocatus

Alleen nakweek natuurlijk en juveniel of jong

MVg,

Thierry

Thierry de Bxl

Neurergus crocatus gevonden, ik krijg ze op maandag

Niels D

Dat is niet verkeerd. Plaats gerust een fotootje als je ze hebt!  ;)
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Gerrit Krips

salamanders liefhebber voor meer dan 30 jaar dan wordt het toch tijd om lid te worden van de Salamandervereniging ;)

Thierry de Bxl

Foto ja maar hoe? HEb niets gezien op mijn profiel om een foto te plaatsen.

Niels D

Ik bedoelde geen profielfoto, maar een foto van de dieren  ;) Mocht je een profielfoto willen plaatsen dan ga je naar "Profiel", links in beeld zie je twee kolommen staan, namelijk "Profielinfo" en "Profiel wijzigen". Deze tweede moet je hebben en kies hieruit vervolgens "Forumprofielinformatie". Vervolgens kun je diverse zaken van je profiel wijzigen, waaronder je avatar/profielfoto.

Een foto van bijvoorbeeld je dieren op het forum plaatsen is een ander verhaal. Ik moet eerlijk bekennen dat het via het forum zelf niet echt lekker loopt. Handiger is het om het via bijvoorbeeld Photobucket te doen. Daar kan je foto's uploaden, die je vervolgens middels de code (weet even niet meer welke) kan plaatsen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl