KN-Lijst nu digitaal in te vullen!

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Coen Deurloo

Vanaf heden is het mogelijk om de KN-lijst digitaal in te vullen. De KN-lijst is een lijst t.b.v. de Salamandervereniging, om zo een duidelijk beeld te krijgen wat er gehouden en gekweekt wordt aan salamanders binnen Nederland.

Digitale KN-Lijst

Resultaten worden naar de Salamandervereniging gemaild. De KN-lijst is ook vanuit het gebruikersmenu op de homepage te bereiken.

Harry

mooi gedaan Coen
het lijkt me wel handig deze link en mededeling linksbovenin het openingsscherm te zetten boven beurzen 2008 dan verdwijnt de link niet uit beeld. Hetzelfde geldt voor de link naar de chatbox

tot vrijdag
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

De link staat zowieso altijd in het menu links, zodra je ingelogd bent. Een link naar de chat staat ook in het menu links. Misschien binnenkort even een artikeltje schrijven met daarin de laatste veranderingen...

kevin

Nog een vraagje erover als je iets nieuws heb of nakweek. Moet je dan alles opnieuw invullen of dat stukje van wat je nieuw heb. Dan weet ik dat alvast.

Harry

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Voor zover ik weet moet je 2 keer per jaar een gehele lijst invullen.

kevin


fftzz

Leuk en nuttig z'n lijs.
Ik ga hem zeker invullen, is er ook een manier om de gehele lijst te bekijken, van allen die hem hebben ingevuld.

Groeten
Ronald

Coen Deurloo

Citaat van: Ronald op december 13, 2007, 03:47:24 PM
Leuk en nuttig z'n lijs.
Ik ga hem zeker invullen, is er ook een manier om de gehele lijst te bekijken, van allen die hem hebben ingevuld.

Groeten
Ronald

Niet gelijk, de KN-lijst wordt terzijnertijd wel verspreid binnen de vereniging. Dit is puur een digitaal alternatief voor de 'normale' KN-lijst die je normaal invulde.