L. italicus juvenielen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

Een tijdje geleden heb ik de L. italicus van Steven ontvangen. Deze mooie, kleine soort wordt ongeveer 8 cm. Momenteel zijn deze dieren rond de 5 a 6 cm, dus als ik ze goed voer zijn ze misschien volgend jaar volwassen, en kan ik een kweekpoging wagen. De soort wordt voor zover ik weet niet meer in Nederland gehouden.


driessens rudi

#1
Indien er belangstellenden zijn om deze soort aan te schaffen, ik kan u het E-mailadres geven van de persoon waar Steven ze gekocht heeft. Het adres is : ###########################
U moet wel in het Engels mailen want hij begrijpt alleen Engels. Ik hoop dat iemand er wat aan heeft. Veel succes!

Edit: Het openlijk plaatsten van emailadressen kan leiden tot spam.

Heb je aan deze persoon gevraagd of hij er wel prijs op stelde dat zijn emailadres getoond wordt aan anderen? indien dit wel zo is zal ik het emailadres weer zichtbaar maken, laat maar even iets horen
Rob

Roy van Grunsven

Er zijn computers die websites afzoeken naar emailadressen zodat ze spam kunnen sturen. Het open op internet zetten van iemands adres is dus niet handig. Het lijkt me beter om mensen het adres te geven als ze je een pb-tje sturen.


Verder echt leuke beesten, mooie buik ook. Ik houdt altijd wel van de kleine soorten. Heb je ook geen enorme bak nodig.

Steven DC

Hey Coen,
Leuk dat je de foto's geplaatst hebt. En ben blij dat ze heelhuids aangekomen zijn.
Ik hoop echt dat het kweken je lukt. Zo ver ik weet is er ook niemand in Belgiƫ dat de soort nog heeft!
Veel succes gozer ;)

@rudi: Deel het e-mail adres van David niet met "iedereen" aub. Het zou niet leuk zijn voor hem als ineens iedere beginnende liefhebber z'n mailbox volspamt. Houd het onder de "echte ervaren liefhebbers"... Dus niet zomaar openbaar zetten!

Mvg Steven

Steven DC

Hey Coen,
Hoe is het verlopen dit jaar?


Groetjes Steven

Coen Deurloo

Goed! de diertjes zijn erg schuw, maar ze eten goed. Het groeien gaat langzaam, ze worden natuurlijk niet bijzonder groot. Ze zitten vrijwel altijd in een gatensteen, en ook 's nachts zie ik ze bijna nooit rondlopen. Misschien worden ze alleen diep in de nacht actief, dat weet ik niet zeker...