Foto van mijn terrarium voor Taricha granulosa

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Bakker

Mijn Taricha bak

chrisvo

Mooie ruime bak!   

Dit is eigenlijk de enigste soort waar ik een nieuwe start mee zou willen/kunnen aangaan op dit moment.
Mischien zondag geluk?

Groeten Christian

kevin

Heey ziet er mooi uit Erwin nu kan je er tenminste goed inkijken ;D

Erwin Bakker


Coen Deurloo

Citaat van: Erwin Bakker op november 28, 2007, 08:52:56 PM
Inderdaad, stomme blokkerboxen.....

Maar wel handig ;) Ik gebruik de doorzichtige curverboxen om jonge dieren in op te kweken. Mooi taricha aquarium trouwens!

driessens rudi

Mooi terrarium, ook ruim genoeg. Veel succes met je granulosa's!

kevin

Nog over de blokkerkisten die ik weet die erwin had zou ik geen jonge salamanders in opkweken deze kunnen er hier gemakkelijk uit evenals kleine slangen ;).
Als kleine tip even. Tenzij je van die stroken erin plaatst.

Coen Deurloo

Ik had het dan ook over de doorzichtige curverboxen, niet de blokkerkisten.

kevin

Die doorzichtige doelde ik ook op ik heb ze zelf gezien met gele, groene, blauwe deksels. Maar als de deksel erop zit zit er nog een spelling tussen waarlangs kleinere salamanders makkelijk uit kunnen komen. Vandaar dat ik dit melde ;)

Coen Deurloo

Welke van de duizenden doorzichtige bakken die je in de handel vind bedoel je dan? Als ik zoek naar bakken voor dit doel, kies ik natuurlijk geen bakken met speling.

kevin

Die blokkerkisten die je bij de blokker haalt die van 9,99 hebben wieltjes eronder. De deksels heb ik al beschreven kwa kleur hier kan je vind ik het best doorheen kijken. En zijn goedkoop en makkelijk te stapelen, Maar voor kleine salamanders vind ik ze zelf niet geschrikt.