Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Houten 1 juni

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michael Clerc

Hallo ik vraag mij af of de standhouders zijn met salamanders omdat ik in Utrecht woon ben ik zo in houten want ik wil de graag een tweede  Ambystoma mol soort erbij  ;)

ik heb nu pas in het bezit van twee Ambystoma mavortium Tijger-salamanders nu wil ik graag uitbreiden , ben nu op een 80x40x35 aquarium  aan het jagen op marktplaats  :P

Dus wie gaat of weet dat er salamanders zullen zijn in houten ??
SALAMANDERS
-----------------
6x Ambystoma Mavortium
4x Ambystoma Tigrinum
4x Ambystoma Mavortium Melanostictum
6x pleurodeles waltl
6x Pleurodeles Waltl
5X Triturus Carnifex
6x Lissotriton Italicus
4x Salamandra Salamandra Fastuosa
4x Salamandra Algira Tingitana Tahgramet

PADDEN
---------
3x Bufo Melanostictus

REPTIELEN
------------
2x Varanus Acanthurus

Michael Clerc

25x bekeken niemand enig idee?
SALAMANDERS
-----------------
6x Ambystoma Mavortium
4x Ambystoma Tigrinum
4x Ambystoma Mavortium Melanostictum
6x pleurodeles waltl
6x Pleurodeles Waltl
5X Triturus Carnifex
6x Lissotriton Italicus
4x Salamandra Salamandra Fastuosa
4x Salamandra Algira Tingitana Tahgramet

PADDEN
---------
3x Bufo Melanostictus

REPTIELEN
------------
2x Varanus Acanthurus

Thibaut Vds

Verschilt altijd wel, soms vind je wat soms niet en soms kijk je er gewoon overheen. Axolotls zijn er altijd wel te vinden.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

joost.v.wijk

Ga eens zoeken naar andere topics over Houten. Staan er genoeg. Weet je wat er zo ongeveer aangeboden kan worden.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Michael Clerc

Citaat van: joost.v.wijk op mei 03, 2014, 03:24:37 PM
Ga eens zoeken naar andere topics over Houten. Staan er genoeg. Weet je wat er zo ongeveer aangeboden kan worden.

waar vindt ik die ?
SALAMANDERS
-----------------
6x Ambystoma Mavortium
4x Ambystoma Tigrinum
4x Ambystoma Mavortium Melanostictum
6x pleurodeles waltl
6x Pleurodeles Waltl
5X Triturus Carnifex
6x Lissotriton Italicus
4x Salamandra Salamandra Fastuosa
4x Salamandra Algira Tingitana Tahgramet

PADDEN
---------
3x Bufo Melanostictus

REPTIELEN
------------
2x Varanus Acanthurus

Harry

Ik weet, dat er in ieder geval 1 stand is waar ze nakweek axo's, nebulosus en karelinni verkopen
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

ANDRÉ-ARTHUR

Welke stand is dat Harry en is het iemand vanuit de hobby of de handel?
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

ANDRÉ-ARTHUR

Ik ben van de partij het is lang geleden dat ik op een beurs ben geweest wie zijn er van plan om ook daar naar toe te gaan .
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Harry

Eenstand met 2 duitse hobyisten. Prima dieren
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Patrick dk

Citaat van: ANDRÉ-ARTHUR op mei 07, 2014, 05:40:31 AM
Ik ben van de partij het is lang geleden dat ik op een beurs ben geweest wie zijn er van plan om ook daar naar toe te gaan .


Zoals het er nu uitziet hoef ik niet te werken dat weekend , dus ik ga waarschijnlijk ook.
C orientalis

petro pees

Michael,Als je op de zoekfunctie boven in het scherm drukt en aldaar 0p het woord Houten drukt,krijg je verschillende antwoorden.Als je op zo'n antwoord drukt,kom je op de desbetreffende pagina terecht.
Op de beurs in Houten kom je soms een verrassend aantal salamanders tegen,daarintegen kan het net zo goed tegenvallen.Als je er echter de tijd voor neemt,heb je sowieso een heel fijne dag.
Het is een prachtige grote beurs met een gevarieerd aanbod in van alles,van muggenlarf tot(soms)kaaimannen.
Ik hoop dat je een beetje meer weet door dit antwoord!
Petro
Tylototriton Shanjing

Michael Clerc

#11
Citaat van: petro pees op mei 08, 2014, 07:34:02 AM
Michael,Als je op de zoekfunctie boven in het scherm drukt en aldaar 0p het woord Houten drukt,krijg je verschillende antwoorden.Als je op zo'n antwoord drukt,kom je op de desbetreffende pagina terecht.
Op de beurs in Houten kom je soms een verrassend aantal salamanders tegen, daarintegen kan het net zo goed tegenvallen.Als je er echter de tijd voor neemt,heb je sowieso een heel fijne dag.
Het is een prachtige grote beurs met een gevarieerd aanbod in van alles,van muggenlarf tot(soms)kaaimannen.
Ik hoop dat je een beetje meer weet door dit antwoord!
Petro

Ik ben de al een paar keer geweest. Maar ik heb nooit op salamanders gelet omdat ik pas dit jaar ben begonnen met het houden salamanders  ;D ,  voorheen enkel reptielen die ik ook nog steeds heb . Maar ik ga niet om te kijken na een beurs maar om wat te kopen. het Elk jaar is het zelfde liedje dus weet wat er mij te wachten ;)  maar ik merk nu wel dat ik salamanders. niet ga vinden daar iedergeval de soorten niet die ik zoek :'( En voor de  spullen hoef ik al helemaal niet te gaan staan al verkoop topic  op deze site  met allemaal spul. En ik Heb de dieren al gevonden via terraristik ;D Nu enkel nog afspreken met de Duitse die ze heeft  ;)
SALAMANDERS
-----------------
6x Ambystoma Mavortium
4x Ambystoma Tigrinum
4x Ambystoma Mavortium Melanostictum
6x pleurodeles waltl
6x Pleurodeles Waltl
5X Triturus Carnifex
6x Lissotriton Italicus
4x Salamandra Salamandra Fastuosa
4x Salamandra Algira Tingitana Tahgramet

PADDEN
---------
3x Bufo Melanostictus

REPTIELEN
------------
2x Varanus Acanthurus