hoornblad / cabomba

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lau44

Ik heb planten die heel erg lijken op hoornblad / cabomba. Echter deze blaadjes laten nog wel eens los bij mij waarna het drijft op het wateroppervlak en mijn water kwaliteit niet echt ten goede komt. Ik zie het best veel drijven. Hoe komt dit ?

Niels D

Waterplanten hebben vaak wat tijd nodig om in een nieuw aquarium "aan te slaan". Vaak zie je bijvoorbeeld waterpest wat bruin worden of blad verliezen. Even geduld en hij doet het misschien straks een stuk beter. Toch kan het ook zijn dat je waterwaardes net niet aansluit bij de wensen van de plant. De ene plant heeft bijvoorbeeld veel harder water nodig dan de andere.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

lau44

Ik denk dat je gelijk hebt  :) Bedankt  8)