Inloggen op start pagina

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

herman Overmars

Iedere keer als ik probeer in te loggen op de start pagina krijg ik het bericht"ongeldige combinatie of u heeft geen account".
Als ik naar het forum ga kan ik probleemloos inloggen, hoe kan dit?
??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Tylototriton Shanjing 4,5

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

DannyS

Ik heb hetzelfde probleem.. daarbij heb ik het probleem dat geen enkele link in het menu het doet. Ik krijg steeds de melding dat die website niet is gevonden op de server.

lau44

#3
Ja, ik had dit probleem ook al vermeld. Echt vervelend  :(

Het heeft hier vast mee te maken. http://www.salamanders.nl/forum/salamanders-nl-betreffende-zaken/salamanders-nl-gehacked/.

Ik citeer : 'In de achtergrond zijn we bezig met een nieuwe versie van de site, maar dit schiet nog niet echt op wegens tijdgebrek en te weinig hulp...'.

Coen Deurloo

Inloggen op de frontpage werkt helaas voorlopig niet...Hoe dit heeft kunnen gebeuren, geen idee.

De niet werkende links op de homepage werken nu wel weer.

Coen Deurloo

Login op de frontpage zou weer moeten werken!

naeff002

Even geprobeerd natuurlijk en inderdaad gelukt
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Gerrit Krips

Fijn dat het weer werkt, bedankt Coen!

lau44

Het werkt nog niet helemaal goed.
Bij 'Algemeen' kan hij de webpagina niet vinden. Bij 'soorten en caresheets' moet er een extra balk komen met de subpages Caresheets en Soorten, deze zie ik ook niet zichtbaar worden.

joost.v.wijk

Je moet alleen aanwijzen met je muis, maar niet aanklikken. Pas als je bent waar je wilt wezen, klik je het aan.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

herman Overmars

Het werkt weer als een zonnetje, dank je wel
Tylototriton Shanjing 4,5

lau44

Bedankt voor je antwoord, Joost. Ik klikte het telkens aan via links op de pagina, maar jullie doen het dus via de menu tabbladen bovenaan.  :D

DannyS

Citaat van: joost.v.wijk op november 19, 2013, 04:07:13 PM
Je moet alleen aanwijzen met je muis, maar niet aanklikken. Pas als je bent waar je wilt wezen, klik je het aan.
In het menu aan de linkerkant werkt dat niet.. de balk bovenin doet het prima.

Coen Deurloo

Citaat van: lau44 op november 19, 2013, 09:22:50 AM
Het werkt nog niet helemaal goed.
Bij 'Algemeen' kan hij de webpagina niet vinden. Bij 'soorten en caresheets' moet er een extra balk komen met de subpages Caresheets en Soorten, deze zie ik ook niet zichtbaar worden.

De link naar Algemeen heb ik gefixed. De Soorten & Caresheets heb ik voorlopig even naar de Caresheets laten linken, aangezien 'Soorten' nooit echt van de grond is gekomen. Bedankt voor het laten weten!

lau44

Citaat van: Coen Deurloo op november 21, 2013, 09:54:57 AM
Citaat van: lau44 op november 19, 2013, 09:22:50 AM
Het werkt nog niet helemaal goed.
Bij 'Algemeen' kan hij de webpagina niet vinden. Bij 'soorten en caresheets' moet er een extra balk komen met de subpages Caresheets en Soorten, deze zie ik ook niet zichtbaar worden.

De link naar Algemeen heb ik gefixed. De Soorten & Caresheets heb ik voorlopig even naar de Caresheets laten linken, aangezien 'Soorten' nooit echt van de grond is gekomen. Bedankt voor het laten weten!

Graag gedaan  :D