L. italicus

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

driessens rudi

Doordat ik niet kan gaan werken (invalide) ben ik alle dagen thuis. Ik ben daarom nogal veel actief op het net. Ook op caudata waar ik verschillende malen per dag naartoe surf. Staat er één keer iets GRATIS op en.... is die dekselse Coen ;) ;D me toch te vlug af zeker!!!!!!!

Effe serieus, Coen ik gun het je van harte! :'( :'(    ;D

Steven DC

hahaha ja hij was snel :D
Maar als je wil kan ik je wel het mailadres geven van David. De engelsman vanwaar ik die L. italicus vandaan heb.
Laat maar weten als je het wil hebben ;)

rob

Wilde je de dieren alleen hebben omdat ze gratis waren of was je daadwerkelijk aan het kijken voor L. italicus?

kevin

Heey Steven ik heb eventueel wel interresse in zijn mail.

Steven DC

Citaat van: Kevin Immers op november 21, 2007, 05:21:14 PM
Heey Steven ik heb eventueel wel interresse in zijn mail.

Ik heb je een PB gestuurd met z'n mailadres Kevin  ;)
Ik kan ze je echt aanraden, het is een hele mooie soort :)

Coen Deurloo

Steven, ik weet dat je een aantal artikelen had gekregen via Harry over de italicus, zou je die mij ook door kunnen sturen? Ik heb me al aardig ingelezen maar meer is altijd beter.

driessens rudi

Rob,  ik was wel degelijk geïnteresseerd in de salamanders zelf. Dat ze gratis waren is misschien mooi meegenomen maar is bij mij NOOIT de reden om bepaalde dieren te willen. Ik wil het emailadres van die David wel als het kan. Bedankt!

Steven DC

Ze staan thuis op m'n laptop Coen. Zodra ik thuis ben, stuur ik het je door. Zal rond 21u zijn. De verzorging e.d is quasi gelijk met L. boscai. ;)

Steven DC

Citaat van: Rudi op november 21, 2007, 06:31:52 PM
Rob,  ik was wel degelijk geïnteresseerd in de salamanders zelf. Dat ze gratis waren is misschien mooi meegenomen maar is bij mij NOOIT de reden om bepaalde dieren te willen. Ik wil het emailadres van die David wel als het kan. Bedankt!

Pb'tje verstuurd ;)

driessens rudi

Steven kan je me je telefoonnummer nog eens doorgeven, ik wilde je nog wat vragen i.v.m. de C. orientalis. Dank je!

rob

Heren, stuur telefoonnummers etc via PB of email, anders is dit zichtbaar voor de hele wereld...