axolotls bij kopen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkie

hallo ik heb momenteel een mooie groote bak 120x50x60 hier heb ik 2 golden axolotls in waarvan ik de geslachten niet weet,ben daar niet zo thuis in.nu wou ik nog graag 2 wildkleuren kan ik die er bij zetten of heb je dan kans op ruzie omdat ik niet weet of ik nou meer mannen of vrouwtjes heb.of maken ze geen ruzie ongeacht de geslachten?
en moet het ook klikken tussen een koppel of zijn ze niet zo kieskeurig.

DannyS

Over ruzie hoef je je geen zorgen te maken, dat gebeurt niet zolang de bak groot genoeg is en er voldoende schuilplaatsen zijn. De bak die jij hebt is groot genog voor 4 axo's. Geslachten spelen hierbij geen rol.

henkie

oke dankje Danny,dan ga ik er 2 bij kopen.

henkie

het gaat idd er goed met de nieuwe aankopen ze groeien ook al aardig,voer elke dag en probeer ze snel groot te krijgen,wat mij wel opvalt is dat de kleinere meer eten,ook dikkere wormen als ze eenmaal wat groter zijn hebben ze toch de voorkeur aan kleinere wormen.komt iemand dit bekend voor

Salasander

Hoe jonger de dieren hoe meer ze eten, dat komt simpelweg omdat ze nog in de groei zijn.

henkie

oke,is dus normaal gelukkig maar.

Salasander

Heb je ook foto´s van de bak en de dieren?

henkie

zal vandaag wel even een paar fotoos maken en plaatsen

henkie

hier een paar fotoos,de meeste wouden niet op de foto.zitten ook een paar oudere fotoos bij,maar heb inmiddels het aquarium een beetje veranderd,door steenslag bij de planten te leggen omdat ze de voedingsbodem opgroeven en door de hele bak kwam.





zo was die eerst

en nu zo




Salasander

Die valse boomwortels vind ik wel leuk. Vind ze alleen nogal duur.

Peter Vliem

Ik verkoop ze ook, maar ik heb ook een serie staan die qua prijs best meevallen. De grootste is 24,95 uit mijn hoofd.

Ze staan op blz. 12
http://www.aquadistri.com/fbp/Superfish%20Aquarium%202014%20NL/HTML/#/12/

Dan nog ga ik altijd voor echt hout, vind ik mooier en natuurlijker ;)
2.4.0 Ambystoma maculatum
1.0.0 Ambystoma mavortium diaboli
2.2.0 Ambystoma mavortium mavortium
0.1.0 Ambystoma mavortium mavortium  (Texas)
3.8.0 Ambystoma opacum
1.1.0 Ambystoma tigrinum tigrinum
3.1.0 Ambystoma tigrinum       (Chicago)
3.6.0 Cynops pyrrhogaster sasayamae
0.1.0 Hypselotriton orientalis
0.5.3 Lissotriton boscai             (Melo, Portugal)
1.1.0 Paramesotriton labiatus
1.2.0 Pleurodeles waltl
0.0.1 Pleurodeles waltl Heterozygoot
0.0.2 Pleurodeles waltl Leucistisch
0.0.7 Salamandra algira tingitana
11.10.2 Triturus carnifex
1.3.11 Triturus marmoratus       (Soria)
0.0.5 Triturus pygmaeus            (Castro Verde)
4.4.1 Tylototriton verrucosus

0.0.5 Bombina orientalis
1.1.0 Litoria caerulea
1.1.0 Correlophus ciliatus

Niels D

Mooie dieren en een mooie bak zeg.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

henkie

dankje,heb de nepwortels gekocht bij de maxx.die is niet zo duur als de dierenwinkels