Achterwand Bombina Orientalis en Cynops Orientalis

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spoeky

Hoi,

Ik ben nieuw hier op het forum :)
Na het doorwerken van alle mooie foto's en verslagen heb ik zelf nu een vraag: Ik heb zelf een jaartje Bomina's en sinds een half jaar zitten hier ook 2 Cynopsen bij in (dit gaat helemaal super samen en het is een succesvol koppeltje die dit jaar een legsel hebben gehad). Maar ik heb een aquarium omgebouwd maar er ontbreekt een mooie achter en zijwand. Wat kan ik nu het beste gebruiken voor zowel de Bombina's en de cynopsen? ??? ??? ???

Groetjes  ;)

Niels D

Ik heb zojuist mijn nieuwe bak ingericht, waarbij ik een erg simpele achterwand heb gemaakt van tegellijm met een pomp erin:




Landdeel is van turfblokken en vanuit de wand stroomt water over het stuk hout in het midden.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Dave O.

C. orientalis
A. Mavortium

B. orientalis
A. callidryas
P. vitticeps

Spoeky

Ziet er goed uit ;D
Heb je verder nog wat nodig dan tegellijm?

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl