wie zijn er online en wie zijn dat?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sergé Bogaerts

Ik log net in en zie dat er 62 gasten online op de website zijn, dus allemaal niet geregistreerde bezoekers...wie zijn dat dan? En wat zoeken die? Webmasters: hebben jullie daar een antwoord op?

Niels D

Dat heb ik mijzelf ook al weleens afgevraagd. Ik weet wel dat een google-hit waarop gereageerd wordt voor een forum-site een minuut lang als forum-hit kan gelden, maar of dat voor deze site ook geldt weet ik niet.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Sarah_

Hm, ik weet het niet zeker, maar heb zopas enkele keren naar deze website verwezen op een heel populair paardenforum (bokt.nl), aangezien er enkele mensen over nadenken salamanders aan te schaffen. De plotse toeloop van bezoekers kan daar weleens aan liggen.

Marijn

Het hoogst aantal bezoekers ligt dagelijks rond de 80 denkik, en ik denk dat de hits voor de gasten ook 120 minuten zullen gelden.. ( net als voor de leden)
Max 80 hits over 2 uur tijd , valt toch wel mee als je bedenkt dat deze site voor zo'n 20 miljoen mensen bovenaan staat bij de google zoekresultaten voor "salamander" ?
A. Mexicanum
P. Labiatus
C. e. popei (Z-Okinawa)

MartinS

#4
De "gasten" zijn wel degelijk mensen die actief topics lezen en door het forum bladeren. Dat valt op te maken uit  de acties die uitgevoerd worden en de unieke ip adressen die hiervoor gebruikt zijn. Of ze rechtstreeks vanuit adresbalk door forum bladeren of vanuit een zoekmachine op het forum landen is niet te herleiden. Wat jullie zien zijn inderdaad alle gebruikers inclusief gasten van de laatste 120 minuten die het forum bezocht hebben.
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

Sergé Bogaerts