verkleuring salamander

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joyo

mijn p.labiatus is aan het verkleuren, de kleur word lichter en er komen witte verkleuringen/vlekken op de buiktekening is dit erg ?

jimmy

Ik denk dat het makkelijker is als je een foto zou kunnen plaatsen

joyo

Hier zijn de foto's, sorry als ze niet zo scherp zijn.

jimmy

Echt normaal lijkt me dit niet.
In een vorig topic zei je dat 1 van de 2 salamanders
Redelijk agressief is, misschien dat het hier iets mee te
Maken heeft?stress?
De ervaren leden kunnen je misschien meer helpen.

joyo

ik heb ze apart gezet sinds een aantal maanden geleden dus ik denk niet dat dat het is, deze salamander zit op dit moment in een kleinere bak maar word morgen of overmorgen een nieuwe thuis gegeven in een vele grotere bak van me. misschien dat het dan verbeterd

Niels D

Ik heb dit nog nooit eerder gezien, maar het feit dat je ze apart hebt gezet is een goede zet. Eet het dier nog en vertoont het abnormaal gedrag?
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

joyo

jha ze eet nog , en ze toont normaal gedrag, in ieder geval veel beter dan toen ze samen zaten, nu zwemt ze vrolijk rond :)