Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Voorstellen.

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Twan Berg

Hoi,

Ik ben twan 13 jaar mar dat wisten jullie denk ik al want ik ben al eventjes actief op het forum  ;D
Maar toch maar eventjes voorstellen want dat is wel zo beleefd ;)
Ik doe veel aan waterpolo, train 4x in de week e. Ben al 2 keer naar het NK geweest dit jaar ga ik weer  ;D
Toen ik al klein was ving ik al salamandertjes uit onze vijver, en zette ze netjes weer terug.
Nu is de vijver weg dus kan ik de salamanders niet meer bewonderen...  :'(
Maar ik heb altijd al salamanders Willen houden :)
Verder heb ik niet zoveel meer te vertellen.  :)

Groetjes, Twan

Niels D

Een echte waterrat dus. Ik heb in een ver verleden ook nog aan waterpolo gedaan, maar dat was na de training voor wedstrijdzwemmen. Helaas had ik voor waterpolo absoluut geen talent en ben ik maar gaan basketballen. Super dat je zoveel uit de sport kan halen. Dat kunnen maar weinig mensen zeggen, dus geniet ervan.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl