T.Shanjing nakweek,nakweek 2013

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petro pees

Van Marian (Herman ;) )kreeg ik enige tijd geleden wat eitjes van de T.shanjing waarvan er ondertussen een achttal zijn uitgekomen.
Het blijft een appart idee dat het jongen van jongen zijn die bij Alex en mij vandaan komen.
Petro
Tylototriton Shanjing

Jari B

Citaat van: petro pees op april 23, 2013, 07:08:15 AM
Van Marian (Herman ;) )kreeg ik enige tijd geleden wat eitjes van de T.shanjing waarvan er ondertussen een achttal zijn uitgekomen.
Het blijft een appart idee dat het jongen van jongen zijn die bij Alex en mij vandaan komen.
Petro

Mooi om te horen dat het daar weer gelukt is. Merken jullie ook dat de nakweek soms heel moeilijk is met de eerste groei? Ik had 1 dier wat van vorig jaar is en die is 1 maand geleden overleden en die nog maar 3,5 cm...  :-\ En heb ook gehoord van de mensen die NK van mijn dieren hebben dat die ook vaak last hadden van achterblijvers.

herman Overmars

@Jari
Wij hebben nog nakweek van vorig jaar zitten die varieren van 3,5 cm tot ongeveer 6 cm, dit zijn allemaal achterblijvers, dus het zal wel normaal zijn denk ik
Tylototriton Shanjing 4,5

petro pees

Uiteindelijk zijn het er tien geworden.Door het verschil in grote kan je goed zijn dat degeen die het eerst geboren zijn,flink groeien.
Petro
Tylototriton Shanjing