Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



chat gedeelte

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alibombali

Is het geen leuk idee om op de site een live chat gedeelte te intergreren?

Hugo

Alex,

Lijkt me een leuk plan!
Zo kunnen we ook direct met elkaar in contact komen terwijl we online zijn.


Coen Deurloo

Inderdaad Alex, goed plan...ik zal eens kijken of ik zoiets kan integreren!

rob

Ik ben enorm blij dat Coen van de technische afdeling is, en niet ik!

Maar ik zou het inderdaad wel cool vinden, zo'n messenger. Niet dat ik Coen nou graag met extra werk opzadel, maar ik waardeer het wel enorm dat iedereen zo actief meedenkt over de site, super!

petro pees

#4
Citaat van: Coen Deurloo op november 13, 2007, 09:19:24 PM
Inderdaad Alex, goed plan...ik zal eens kijken of ik zoiets kan integreren!

Sorry Coen,
Had in het Forumonderdeel''onzinpost''de vraag gesteld wat jij van dit idee vond,maar
nog niet gezien dat jij al gereageerd had.  :-[

Edit: Petro, ik heb je post verwijderd in het andere gedeelte R
Tylototriton Shanjing

alibombali

#5
Het voordeel van een live chatroom is, dat we de postings wat zuiverder kunnen houden..
Dat kan ook gebruikt worden voor bv. ''mooie foto Coen'' of ''goed gedaan Hugo''

ps...Coen krijgt van mij bij voorbaat en positieve beoordeling voor zijn technische kunsten.

Coen Deurloo

Bedankt Alex :)

Ik heb de chat software gekocht (was niet zo duur), alleen nog niet ontvangen in mijn mailbox. Morgen ben ik vrij, dus wie weet....

Coen Deurloo

Het is geinstalleerd, maar nog niet helemaal geconfigureerd. Je kan alvast kijken d.m.v. de "Chat" link rechtsboven, als het goed is werkt het gewoon met je forum inlogcode!

Laat me weten als er iets niet in orde is. (De chat link is nog een andere stijl dan de rest van de links...ik moet nog kijken hoe ik dit kan veranderen...)

rob

Goed bezig Coen!

Heb je een voorstel qua tijdstip vanavond, dan kunnen we het testen of het ècht werkt...

Coen Deurloo

De software is nog geen open boek voor mij...er valt een hoop te configureren.

Laten we om half 9 afspreken in de chat? Ik weet nog niet zeker of ik er kan zijn overigens.

Spider

Hallo Coen,

Goed gedaan tot dusver. Vindt het chatgedeelte ook een goed idee.

Inloggen blijkt niet nodig te zijn bij mij, gaat namelijk lekker automatisch als ik doorklik. Was op moment alleen heel erg rustig op het forum.  ;)

groetjes van Annette en succes met de verdere opzet  ;D

rob

Gisteravond heb ik een leuke chat gehad met Alex, Kevin en Petro. Kom een keer s'avonds kijken op de chat. Deze manier van communiceren kan je in korte tijd veel informatie over salamanders houden opleveren!

Coen Deurloo

Ik kon er helaas niet zijn, volgende keer beter! Binnenkort kun je waarschijnlijk ook op het forum zien wie er in de chatroom aan het kletsen zijn...

driessens rudi

Ik ben al verschillende malen eens gaan "kijken" op de chat, maar er blijkt niemand te zijn. Misschien doe ik wel iets verkeerd, dat kan ook, ik heb weinig of geen ervaring met chatten.

kevin

Wat langer online op de chat blijven is de gouden tip hiervoor ;)