Urodela Gersfeld 18-10-2013 / 20-10-2013

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels D

Helaas is hotel Sonne al vol, maar Kimmy en ik hebben het Aparthotel Horizont reeds geboekt. Hier zijn nog meer kamers beschikbaar. Ook Pension Panorama is nog beschikbaar, maar dit is echt een pension ipv een hotel. Uiteraard is het dan wel goedkoop, hoewel Gersfeld sowieso niet duur is.

Vorig jaar was het naar mijn mening de moeite waard wat dieren en lezingen betreft. Er zijn altijd wel leuke koopjes te doen en je treft er vele buitenlandse liefhebbers. Het avondprogramma kan ik ook aanraden, want het bier vloeit er rijkelijk en de schnitzels smaken naar meer.  
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

stijnzeger

Ik zou ook graag willen maar kan nu nog niet zeggen of ik dan wel kan of daar geld voor heb :s
Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

naeff002

Ik heb nog wat plannen voor binnenkort dus kan niet direct boeken. Maar als ik dat niet snel doe dan zie ik het al gebeuren dat ik niet ga.

Hoe zit het met de betaling, moet je die bij de boeking doen of kan het ook bij het uitchecken.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Via www.booking.com betaal je pas bij het in- of uitchecken. Via die site heb ik al vaker overnachtingen geboekt. Werkt naar mijn mening erg goed.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Sergé Bogaerts

Booking.com roomt wel een flinke prijs af van de verhuurder, ik zou altijd proberen rechtstreeks wat te regelen. is beter voor jezelf en eerlijker voor het pension/hotel. Booking.com zijn echte uitzuigers.

Sergé Bogaerts

en een pension in Gersfeld is meer dan voldoende voor je; immers je eet 's avonds toch niet in het hotel. En het ontbijt ind e pensions is meestal prima!

Niels D

Dat wist ik niet. Ontbijt vorig jaar was niet zo goed helaas. Komende Gersfeld ga ik direct voor het jaar erop boeken. Hopelijk dan wel in Hotel Sonne.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

Maakt het wat uit waar je precies verblijft in Gersfeld. In verband met de locatie waar de bijeenkomst plaats vindt. Hebben mensen suggesties voor hotels/pension die er in de buurt zitten en nog beschikbaar zijn. Ik wil nu toch wel eens gaan boeken
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

joost.v.wijk

Zo groot is Gersfeld niet. Alles is zeer makkelijk op loopafstand te doen.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

naeff002

Zolang je maar wel in Gersfeld zelf blijft bedoel je dus, dan zit je goed.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

joost.v.wijk

Niels en Kimmy zaten vorig jaar in een ander dorpje, maar die hadden natuurlijk een auto. Geen idee wat de afstand was. Afstand was nog wel te lopen, meende ik.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Niels D

Zaten gewoon in Gersfeld, maar wel wat hoger gelegen. Joost heeft destijds teveel rum gedronken vrees ik. Het was goed te lopen. Het hotel waar wij zitten (staat aan het begin van dit topic... ben te lui 't nu op te zoeken) is nog iets dichterbij. Kans is groot dat daar nog een kamer vrij is.

De kans bestaat overigens dat Kimmy niet meegaat ivm een andere verplichting. We hebben wel een tweepersoonskamer geboekt, die ik nog niet ga annuleren. Over een maand of zo weten we het zeker, dus misschien dat er nog een plaats bij mij op de kamer vrijkomt. Ik verwacht echter niet dat iemand daar aan durft te beginnen, daar ik van plan ben wat gerstenatjes te drinken....
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

joost.v.wijk

Ah, ik dacht dat jullie in een ander dorpje zaten.  ;D
Zijn er trouwens andere verplichtingen buiten Gersfeld dan?


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus