Tijgers buiten?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel Sylla

Heb zo iets moois gevonden...

http://link.marktplaats.nl/597919396

Meningen?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Niels D

Als je het zo in de schuur zet, zou het goed kunnen gaan. Misschien de binnenzijde bekleden met dunne platen tempex.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Daniel Sylla

Nou...
Ik heb de bak in orde gemaakt.
Mooi hoor al zeg ik het zelf...









Blijf het leuke beestjes vinden, en wat hebben ze voor zulke kleine beestjes een kracht in hun poten!

Iemand nog een tip?

Groet Daniel.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bouffonne

Ziet er heel goed uit Daniel ;D ;D ;D

Thibaut Vds

Ziet er goed uit, maar is die steen niet wat riskant. Want de mijne doet niet liever of gangen en kamers graven onder objecten. Ze zijn wel erg stevig, maar een steen is toch al wat zwaarder dan kurk ofzo.

Ze hebben inderdaad veel kracht in die pootjes, ook één van de vele dingen die me aanspreekt aan hun  ;D
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Daniel Sylla

De steen is een flag stone, die verschuift niet zo snel maar ik zal kijken of ik er een oplossing voor kan vinden! Bedankt voor de tip.

Vind de bak zo leegjes maar me gevoel zegt zo laten en lekker laten graven die beesten.
Dus ik volg me gevoel :)

Inmiddels heb ik de bloembak besteld zal van de week wel binnen komen 1.50 l en 70 diep ideaal dus!
Dat word een mooi buiten verblijf!

Thibaut Vds

Gewoon simpel is ook goed, ze slopen het toch  ;D
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

bouffonne

Ja dat klopt, binnen 1 uur lijkt wel of er een bagger doorheen is gegaan.
De planten staan met de wortels boven, en de mooie waterbak kun je ergens uitgraven ;D

Daniel Sylla

Haha, heb ze net in de schuur gezet.
Maar er hoef echt geen lamp boven overdag?

Thibaut Vds

Citaat van: bouffonne op oktober 17, 2012, 04:53:10 PM
Ja dat klopt, binnen 1 uur lijkt wel of er een bagger doorheen is gegaan.
De planten staan met de wortels boven, en de mooie waterbak kun je ergens uitgraven ;D


Hier laten ze de waterbak nog bovengronds, maar na uur is die altijd al leeg en vol aarde.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

bouffonne

Citaat van: Daniel Sylla op oktober 17, 2012, 05:00:20 PM
Haha, heb ze net in de schuur gezet.
Maar er hoef echt geen lamp boven overdag?
Zit er een raam in de schuur?
daglicht is meestal voldoende
Ze zitten het meest onder de grond .
Alleen rond voertijd komen  ze eruit.

Daniel Sylla

Zit een raam in de schuur maar dat is zo een geblindeerd raam met ijzerdraad erin van die vierkantjes komt wel licht doorheen hoor.
Maar is het genoeg?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bouffonne

toch lichtinval
voor de tijgers zeker voldoende ;D

Niels D

Hoe groot zijn je dieren. Het ziet er naar uit dat ze nog een stuk moeten groeien, dus voer ze maar flink. Mooi dat je tigrinum hebt. Je ziet veelal T.mavortium mavortium. Ze lijken wel een klein beetje op jonge diaboli's daar die als juveniel meer zwart in hun patroon hebben.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Daniel Sylla

De ene is rond de 15 de ander rond de 20.
Ik heb ze nu ongeveer een jaar denk ik.
Het zou mij niks verbazen als dit geen echte tijgers zijn... Ze komen van intratuin die mensen hebben er geen verstand van.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk