Ensatina e. eschscholtzii

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Bakker

Vandaag vier Ensatinas ontvangen. Ze zien er goed uit en ze waren niet erg onder de indruk van de reis, meteen eten. Omdat ze een relatief grote kop hebben eten ze ook relatief grote prooidieren, indrukwekkend.

kevin

Ben benieuwd naar de foto`s waar komen deze trouwens vandaan. Weet dat ze op het moment bij de tropenparadies zijn.

Erwin Bakker

Deze komen uit Engeland. Heb tropenparadies wel gemaild, maar die hebben niet de moeite genomen om mij te antwoorden.

kevin

Aha oke had ze ook gemaild voor of ze bepaalde dieren mee konden nemen naar Houten en ook nooit een reactie op gehad misschien dat ze dan een nieuwe mail kunnen hebben.

Hebben anderen hier ook misschien problemen mee gehad.

Coen Deurloo

#4
Citaat van: Kevin Immers op oktober 26, 2007, 02:42:07 PM
Aha oke had ze ook gemaild voor of ze bepaalde dieren mee konden nemen naar Houten en ook nooit een reactie op gehad misschien dat ze dan een nieuwe mail kunnen hebben.

Hebben anderen hier ook misschien problemen mee gehad.

Ik had ze een mailtje gestuurd over de Ensatinas (geweldige dieren Erwin!), met als antwoord:

Dear Mr. Deurloo,

we are only selling to pet shops.
Nevetheless we have some customers in Holland.
Please ask your local reptiledealer.
All the best
Volker Ennenbach

Erwin Bakker

Hier dan een paar fotos. De eerste foto is de bak waar ze nu inzitten. De tweede, derde en vierde zijn de ensatina´s die ik de komende tijd niet verwacht veel te zien.

Coen Deurloo

Leuke foto's van geweldige dieren Erwin, bedankt! Hebben ze een erg verborgen levensstijl omdat je ze niet vaak verwacht te zien? Of geef je ze een koudeperiode?

Erwin Bakker

Ik verwacht dat ze wat meer verborgen leven, maar misschien valt dat ook wel mee.

kevin

Uhm mooie dieren en zoals de vorige keer was in zo`n ruime bak verwacht ik ze ook niet gauw terug te zien dan :P maar ziet er mooi uit ;)