Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuwe aanwinsten

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevin

Ik heb een aantal foto`s gemaakt van de nieuwe aanwinsten van Alex.
Heb de mooiste foto`s uitgezocht als jullie de andere ook willen zien geef maar een seintje.
Heb ook nog een paar foto`s gelijk meegenomen van wat andere diertjes voor de geinterreseerden.

Beginnend met Triturus karelinii. Hier ben ik ook het blijdst mee. En ze zitten in een Broedstoof van 60x40x40 Aangezien ik hier niks meer mee doe en de maat perfect is. Heb een uur erbij gezeten voor het geval er 1 zou verdrinken aangezien ze bij Alex op het land zaten. En hij vertelde dat ze meteen het water in konden maar was er toch bang voor. MAar dit is gelukkig goed verlopen.
De mooiste ook de meeste moeite met fotograveren gehad.

En dan de anderen.




Nu 2 foto`s van mijn Ommatotriton vittatus die ik ook erg mooi vind.


En dan nog een goede foto van Triturus marmoratus.

Dan nu nog 3 andere diertjes.
Physignathus concincinus.

Bombina orientalis Duidelijk verschil tussen de Russische en Koreaanse variant.

Boiga dendrophila


En vind ook dat Alex complimenten verdient voor zijn schitterende nakweek.

alibombali

Mooie foto's Kevin...vooral die Karrelinii's zijn toppertjes..(voor degene die nog geintereseerd waren in de Karrelinii's hellaas...ik ben er zo goed als doorheen)

Hugo

Hoi Kevin,

Die Karelinii's blijven mooie beestjes!
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinsten!

Van de bandsalamander heb je een koppeltje?
Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar het lijkt erop dat het dier links in de foto al voorzichtig bezig is met het opbouwen van een kam!

Veel plezier ermee...
p.s: Alex, complimenten voor je mooie nakweek :D

Coen Deurloo

Mooie dieren Kevin ( en Alex ;) )!

kevin

Dank jullie Ps. over de vittatus.
Dit is al zeker een man heb een aantal kleinere erbij en nog 1 grote waarschijnlijk ook een man. En nu hopen dat van de andere 4 een vrouw tussenzit.