Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Life collection

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels D

Ik ben al een tijd op zoek naar de "Life collection" met o.a. Life in the Undergrowth en Life in the Freezer. Je kunt hem bij bol.com krijgen, maar hier zit geen ondertiteling bij. Voor mij is dit geen probleem, maar ik koop hem niet alleen voor mijzelf. Weet iemand of hij al met ondertiteling verkrijgbaar is?

Ik heb al wel de Life-serie zelf en Life in Cold Blood. Deze vallen echter niet onder het boven genoemde pakket geloof ik.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

DannyS

The Life collection heeft:
Life on Earth (4 disc)
The Living Planet (4 disc)
Trials of Life (4 disc)
Life in the Freezer (1 disc)
The Private Life of Plants (2 disc)
The Life of Birds (3 disc)
The Life of Mammals (4 disc)
Life in the Undergrowth (2 disc)

Geniale disc set. Geen spijt van de aankoop :)

Life in Cold blood zit er inderdaad niet tussen, die is veel later gemaakt.

bouffonne

Ik heb onlangs  Life in the Undergrowth besteld via ECI waar ik lid van ben.
Super mooie dvd, maar helaas geen ned ondertiteling

naeff002

#3
je bedoelt de Life collection met
- Life On Earth.
- The Living Planet.
- Trials Of Life.
- Life In The Freezer.
- The Private Life Of Plants.
- The Life Of Birds.
- The Life Of Mammals.
- Life In The Undergrowth.

Ik heb zelf "the life of mammals" met Nederlandse ondertiteling, maar ik heb de hele collectie is zijn geheel nooit gevonden met Nederlandse ondertiteling. Alleen de import.
Anders had ik hem wel gehad

Ik ga zelf binnekort wel de import bestellen omdat die anders ook niet te verkrijgen is.
http://www.beslist.nl/dvd-video/d0000137795/Attenborough_Boxset.html
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Citaat van: Danny Stammers op juli 22, 2012, 07:14:45 PM


Life in Cold blood zit er inderdaad niet tussen, die is veel later gemaakt.

Daarom heb ik die al in huis.  :)  Ik ben benieuwd of hij ooit met ondertiteling gaat komen, want ik wil liever niet alle delen afzonderlijk kopen. Inmiddels heb ik bijna alles van Attenborrough zijn latere werk.

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl