Kaiseri vragen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

013

Ik heb een aantal nakweek kaiseri's opgespoord en de prijzen variƫren nogal. Wat vinden jullie een normale prijs voor deze salamanders? (Dit is geen verholen klacht)

Ik heb zo'n beetje alle caresheets doorgenomen en volgens mij zijn ze op verschillende manieren te houden. Hoe houden jullie ze? Aquatisch of toch een deel van het jaar terrestrisch? In hoeverre is (lichte) stroming noodzakelijk?

013

Toch vreemd dat niemand ooit de moeite heeft genomen hierop te reageren. Hij is toch 150 (!) keer bekeken... Enfin, nu is het al lang niet meer nodig, dus wat mij betreft kan deze post dicht/weg. Bedankt voor de hulpvaardigheid.

joost.v.wijk

Er zijn maar weinig die de nodige ervaring hebben in Kaiseri, dus voor de meesten is het nooit zinvol geweest om te reageren. Degenen die ze wel houden, zullen dat grotendeels doen zoals vermeld staat op verschillende caresheets. De Kaiseri is nou eenmaal geen algemene soort, vandaar het gebrek aan reactie. Als je nou gevraagd had naar Triturus of Cynops etc. dan stond dit topic helemaal vol  :D.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

013

Mja dat zal een reden zijn. Maar toch tel ik zomaar een half dozijn regelmatige bezoekers die ze zeggen te houden. Geen probleem verder, het zal wel zijn redenen hebben.

joost.v.wijk

Het is inderdaad jammer dat er geen reacties geplaatst zijn voorheen. Maar je zei dus in je startpost dat je nakweek had opgespoord. Kun je via deze verkopers geen tips krijgen?


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis