Lid verbannen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny

Wegens verwijten naar het salamanders.nl - team / forum heb ik het lid "ZoMaAr EeN MeIsJe" voor onbepaalde tijd verbannen. Na een duidelijke doch vriendelijke mail over hoe het forum net werkt en hoe ze zelf aan informatie kan geraken werd dit lid boos en maakte ze enkele verwijten.
Zij had kennelijk het warm water uitgevonden en voelde zich duidelijk verongelijkt ondanks de goeie raad.

Topics als: "welke salamander kan ik nemen, hihi haha" of "wie heeft info over x of y met msn-gegniffel" zullen in het vervolg ook gewoon verwijderd worden. Als personen zelf niet het minste onderzoek kunnen plegen (uit de bron van informatie die het forum toch is) dan kan/mag ik concluderen dat ze de hobby weinig serieus nemen. Ik vind dat ik nog erg veel geduld met dit lid gehad heb en aan het aantal pb's die ik met klachten over dit lid kreeg te zien ben ik duidelijk niet de enige die me ergerde aan: de msn-taal, grove spellingsfouten en gedrag.

Zij die niet akkoord zijn kunnen mij steeds contacteren met hun bedenkingen.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Maxim M.

Helemaal mee akkoord. Dit is een informatief forum, wie wat wil ouwehoeren kan op facebook terecht.

Niels D

Ik vind het ook erg fijn dat je het terugkoppelt. Ze heeft overigens een hoop bronnen voor verder onderzoek toegespeeld gekregen. Jammer dat hier vervolgens niets mee gedaan wordt.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Thibaut Vds

Ik ga ook akkoord, heb zelf ook al veel info gevonden op het forum of PM soms eens iemand voor info. Het is zeker te vinden, ook bleef ze maar vasthaken op die onmogelijke soorten die jullie uit haar hoofd probeerde te krijgen.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

Kenny

Citaat van: Niels D op mei 29, 2012, 07:34:26 PM
Ze heeft overigens een hoop bronnen voor verder onderzoek toegespeeld gekregen. Jammer dat hier vervolgens niets mee gedaan wordt.

Dat was nog m'n grootste bron van ergernis. Dat ze mij niet mag en me verwijt, kan ik best mee leven...zo lopen er nog velen  ;D maar dat ze de aanwezige informatie en de massale (vaak herhalende)reply gewoon negeert vind ik vele malen erger.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Peter Vliem

Ik ga ook akkoord, want ik vraag zelden wat op het forum omdat ik eigenlijk altijd wel alles kan vinden in oudere topics. Als ze dat zelf ook had gedaan had dit helemaal niet gehoeven, en had ze die topics bijna niet hoeven te beginnen.
2.4.0 Ambystoma maculatum
1.0.0 Ambystoma mavortium diaboli
2.2.0 Ambystoma mavortium mavortium
0.1.0 Ambystoma mavortium mavortium  (Texas)
3.8.0 Ambystoma opacum
1.1.0 Ambystoma tigrinum tigrinum
3.1.0 Ambystoma tigrinum       (Chicago)
3.6.0 Cynops pyrrhogaster sasayamae
0.1.0 Hypselotriton orientalis
0.5.3 Lissotriton boscai             (Melo, Portugal)
1.1.0 Paramesotriton labiatus
1.2.0 Pleurodeles waltl
0.0.1 Pleurodeles waltl Heterozygoot
0.0.2 Pleurodeles waltl Leucistisch
0.0.7 Salamandra algira tingitana
11.10.2 Triturus carnifex
1.3.11 Triturus marmoratus       (Soria)
0.0.5 Triturus pygmaeus            (Castro Verde)
4.4.1 Tylototriton verrucosus

0.0.5 Bombina orientalis
1.1.0 Litoria caerulea
1.1.0 Correlophus ciliatus

kevin v dijk

Ik ben er wel mee eens, ze opende 3 topics over hetzelfde onderwerp en wou onmogelijke beesten en in een kleine bak.
Ze zei ook een paar keer "daar ben ik verliefd op" terwijl ze er eigenlijk nog niks van weet, daar erger ik me best wel aan.
Ik vind echter wel dat ze voor een tijdje verbannen moet worden en niet permanent, maar dat vind ik.
Kevin van Dijk, Amersfoort.
_________________________________________

   Ambystoma mexicanum wildkleur
   Ommatotriton Ophryticus
   Lissotriton Italicus
   Triturus Dobrogicus
   Triturus Marmoratus
  Triturus Carnifex
  Cynops Orientalis

Harry

Zelfs ik ben het er helemaal mee eens. je hebt voldoende geduld gehad. Beginners mogen best wel af en toe een foutje maken en mogen tijd krijgen om de juiste weg te vinden. Daar waar in het verleden soms te weinig geduld was, vind ik dat er nu super goed gehandeld is. Ik irriteerde me er ook behoorlijk aan.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Jari B

Goed bezig Kenny. Mooi dat de regels duidelijk zijn en goed worden gehandhaafd. Soms moeten mensen het op de harde manier leren, dan spreek ik ook deels over mezelf  ;)