Hier word ik wel vrolijk van..

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alibombali

Als ik chagrijnig ben...kijk ik even in mijn marmerbak, word ik altijd vrolijk van...wil ik jullie niet onthouden..

alibombali


alibombali


kevin

Daar word je inderdaad vrolijk van Alex :P

Coen Deurloo

Geweldig! Hoe groot zijn de rakkers al?

alibombali

Ze zijn van dit jaar en zo tussen de 4-8cm...ik hou ze in het donker en ze eten en groeien twee keer zoveel/snel als voorgaande jaren......

rene

Ziet er goed uit Alex. Laat het maar weten waneer je niet meer zo chagerijnig bent zodat je er een paar kan missen ik heb wel wat belangstelling in je kleine Juweeltjes.

Groeten Rene

alibombali

ach..weet je..ik ben er eigenlijk behoorlijk aan gehecht..
maar met de juiste vergoeding word ik ook wel weer vrolijk..

rob

Ik heb deze bak gezien, ziet er idd geweldig uit!

Alex, ik krijg spijt dat ik er geen voor mezelf heb meegenomen haha..


alibombali

Nou Rob, je weet dat ze bij mij erg veel te eten krijgen..en snel groeien, dus hoe langer je wacht hoe groter ze worden, hoe groter de kans is dat ze het redden bij hun nieuwe eigenaar... ;D

Coen Deurloo


alibombali

Niks...gewoon heel veel fruitvliegjes, rode muggelarven en maden, maar de truck is eigenlijk dat ik ze hou in het donker, daardoor eten ze ook overdag.



Qwertu

Geweldig  :D.  Ik kan me goed voorstellen dat je daar vrolijk van wordt.


Vraagje: zitten er risico's aan als je marmers (of andere salamanders) sneller laat groeien dan "normale" omstandigheden?

alibombali

Ik probeer gewoon zo gevarieerd mogelijk te voeren, ik zal ook niet overdrijven maar ze zijn niet zo pietepeuterig als de voorgaande jaren.

Qwertu

ahh ok, dat is alleen maar mooi toch