Ik ging naar Hamm en ik bracht mee...

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven DC

Ikke niks aangezien ik niet geweest ben... Maar ben wel nieuwsgierig naar wat jullie aangeschaft hebben.  ;D

Jari B

Ik ging op het laatste moment toch naar Hamm samen met 2 klasgenoten. Ik bracht een slangenhaak mee en een bakje krekels. Mijn klasgenote heeft 2 ratten gekocht als huisdier, aangezien ze hier veel goedkoper waren dan in de dierenwinkel. Voor de rest heb ik mij kunnen  inhouden, maar de Neurergus strauchii zagen er verleidelijk uit :P

Erwin Bakker

Ik heb 5 Scaphiophryne marmorata gekocht en 10 bakjes om mijn juveniele Mantella aurantiaca individueel in groot te brengen.

bouffonne

Citaat van: Erwin Bakker op maart 10, 2012, 06:36:12 PM
Ik heb 5 Scaphiophryne marmorata gekocht en 10 bakjes om mijn juveniele Mantella aurantiaca individueel in groot te brengen.

Dat zijn hele mooie dieren ;D
Ben niet nieuwsgierig, maar hoe lagen ze in de prijs?

naeff002

Ik heb geen salamanders gehaald, wel 10 crocatus eieren rijker.

Verder alleen een paar bidsprinkhanen en 2 kleine schildpadjes en voer, waaronder weer wat extra ovenvisjes.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Erwin Bakker

De S. marmorata heb ik voor 20 euro per stuk gekocht, maar ik heb ze daar ook voor 40 euro gezien.

bouffonne

Citaat van: Erwin Bakker op maart 11, 2012, 08:04:26 AM
De S. marmorata heb ik voor 20 euro per stuk gekocht, maar ik heb ze daar ook voor 40 euro gezien.

Dat valt inderdaad reuze mee.
Ik heb ook al prijzen gezien van 45 en 60 euro per stuk

kevin v dijk

Was het heel groot, en veel salamanders?
Kevin van Dijk, Amersfoort.
_________________________________________

   Ambystoma mexicanum wildkleur
   Ommatotriton Ophryticus
   Lissotriton Italicus
   Triturus Dobrogicus
   Triturus Marmoratus
  Triturus Carnifex
  Cynops Orientalis

Erwin Bakker

Absoluut heel groot. Qua hoeveelheid salamanders is het meestal wel meer in Hamm.