Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



ra ra waar ben ik

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Wij zijn op reis en zojuist de eerste amfibie gefotografeerd. Wie weet welke soort het is en waar we zijn?
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Kenny

Afrika - Regio Tanzania? Hyperolius familie?
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

ANDRÉ-ARTHUR

Ik heb geen verstand van kikkers maar is het misschien de Hyla sarda (Sardijnse boomkikker) en zijn jullie misschien op Corsica?
Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Kenny

Hmm nee ik zie dat je bericht via de Caraïben komt  ;D Zuid-Amerika dus.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

DannyS

vervloekte IP-adressen ook :D

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Erwin Bakker

Osteopilus septentrionalis, de Cubaanse boomkikker.

MartinS

Citaat van: Danny Stammers op februari 22, 2012, 07:45:31 PM
vervloekte IP-adressen ook :D

;D inderdaad, dat is valsspelen Kenny  ;)
Geen idee, te weinig thuis in kikker business
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)