Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



ben er weer

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jennifer distelbrink

hallo,

na een moeilijke tijd heb ik dan eindelijk met mijn ventje een eigen huisje. alles weer op de rails. ik heb dan ook besloten om me nu volledig op de salamanderhobby te gaan storten nu ik daar tijd, geld en de ruimte voor heb.

ik heb woensdag een prachtige groep Triturus dobrogicus bij Alex gehaald. ik heb twee dieren van Pachytriton labiatus bij een kennis opgehaald.

mijn vriend gaat een mooie stelling in de schuur en in huis maken zodat ik lekker aan de slag kan. ik wil me voornamelijk op de kamsalamanders richten.. maar mijn alltime favorites de axolotl en de tijgersalamander zou ik uiteindelijk ook graag weer op mijn lijstje hebben.

goed genoeg over mij. ik ga me weer inlezen en inleven in de salamanderwereld.

rob


Coen Deurloo

Welkom, leuk dat je er weer tijd voor hebt!

Qwertu

He Jennifer, welkom terug!

jennifer distelbrink

haha nou het zit me niet mee hoor allemaal :P

ik ben ongeveer een maand geleden naar de dokter geweest voor een bloedtest, was erg moe en vaak ziek. kwam er toch een onverwachte rare uitkomst uit: ik ben zwanger..  :o
na ik van de schrik bekomen ben vinden mijn vriend en ik het wel leuk. bovendien, we hebben een huis, een goed inkomen.. laat het maar komen!

maar toen... vorige week kwam het nieuws dat ons huis ongeldig is verklaard omdat de eigenaar geen vergunningen had om van 1 huis 2 te maken. dus we kregen tot eind oktober om weg te gaan...
maar we hebben ondertussen een veel leuker en goedkoper huisje gevonden dus dat was ook al opgelost.

maar toen...kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlengd werd.. uh oke.. geen probleem. mijn baan was voor de 'leukigheid' omdat ik het een fijn beroep vond. jeffry had een goed inkomen dus zo erg was  het niet en ik zou tot januari mogen blijven werken... opgelost

maar toen...kwam ik thuis en bleek dat jeffry zijn final test niet doorgekmen was en dus niet verder mocht met zijn beroep.. pardon?? toen storte de wereld wel even in.. zoveel 'ellende' kon ik even niet aan. ondertussen heeft jef al een betere baan op het oog en ze zijn ook geinteresseerd in hem dus veel zorgen maak ik me er niet meer over.

maar toen.. (jaja eht houd maar niet op).; kreeg ik last van het klassieke zwangerschapskwaaltje.... misselijkheid. maar niet de 'ochtendmisselijkheid' maar echt kotsmisselijk de hele dag door. dit is nu een week zo en als het langer doorzet word ik opgenomen omdat ik teveel afval en niets kan eten of drinken (behalve cola). ergens verlang ik wel naar die rust.. ben helemaal kapot van alles. ik heb volgende week vakantie dus kan ik even chillen en mijn beestjes weer vertroetelen.

crap dus... maar goed sorry dat ik jullie er mee lastig val, maar ik vond het eigenlijk ergens wel comisch,....

Spider

Hai Jennifer,

Ik wilde je net met een WELKOM TERUG verblijden, lees ik je laatste stukje. Tjemig de pemig dat is wel echt alles tegelijk. Dan maar een BETERSCHAP en VEEL STERKTE en EEN GOEDE ZWANERSCHAP toegewenst.

groetjes van Annette

PS RUSTIG aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jennifer distelbrink

dankje wel,

ik probeer erg rustig aan te doen, maar dat schiet er nog wel eens in op het werk. ik wil het toch volhouden tot januari, zo een baan krijg ik nooit meer haha.

jennifer distelbrink

vandaag hebben we voor het eerst onze beeb gezien, het is nog steeds een roes voor mij. ik besef het nog niet helemaal geloof ik. maar ben er wel superblij mee.
ik wou deze foto even met jullie delen!



zoals jullie zien ben ik een week verder dan we dachten! de beeb is al bijna 4 cm!

alibombali

gefeliciteerd..enne..word je toch nog een goeie kweker ;D ;D

petro pees

Beetje klein, hoort zeker?  ;D


Zonder gekheid;Dat het hard mag groeien en kerngezond zal zijn!!!!!!!!
GELUK
Tylototriton Shanjing

keliam

Het blijft magisch die echo's.

Veel geluk en succes

Groeten,

Saskia

driessens rudi

Ik ken je (nog) niet, dit verandert wellicht in de toekomst, maar ik wil je in ieder geval véél succes toewensen!!!!

Qwertu

Citaat van: Alex Kenter op november 16, 2007, 02:53:56 PM
gefeliciteerd..enne..word je toch nog een goeie kweker ;D ;D

;D

Goede echo.
Gefeliciteerd!

jennifer distelbrink

bedankt :) :)

ik wil nog een keer :P gelukkig hebben we op het werk ook een echo apparaat :P hihi.
3.9 cm is goed voor deze leeftijd. we waren alweer een week verder dan we dachten.. dus het zal hard genoeg gaan.

@ rudi, als je ergens begin volgend jaar op een beurs loopt en je ziet daar een wat kleine meid met een bolle buik.. dan ben ik het :P

driessens rudi

Dat wordt moeilijk, ik kom op zoveel beurzen. Ik zie zoveel vrouwen ;D. Ik ben wel in Houten in december. Maar ja, dan heb je die bolle buik nog niet..... ;) ;)