Zou dit ook geschikt zijn voor salamanders (moet wel een deksel over heen)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.



Thibaut Vds

Ziet er erg handig uit, en je kan het eigenlijk voor bijna alle soorten gebruiken denk ik

Je kan groot waterdeel en klein land, of omgekeerd.
Of volledig land en dan kan je makkelijk een vochtig stuk en een droog stuk maken.

Best jammer dat het er zo bombastisch uit ziet, anders moest ik me inhouden het te kopen.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl


Monique

Ik kende deze bak al was er naar aan het kijken voor Albert onze waterschildpad. Maar was behoorlijk aan de prijs met alles erop en eraan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Kenny

Met wat handigheid is dit zelf te maken van die grote rechthoekige speciekuipen. Kost geen drol t.o.v. dit duur spul.

Zelf heb ik 4 zulke grote rechthoekige speciekuipen in het voorjaar buiten staan voor watersalamanders maar als je ze ombouwt naar een semi aqua setup zou je ze als permanente huisvesting kunnen gebruiken.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Monique

Citaat van: Kenny op december 23, 2011, 09:50:20 AM
Met wat handigheid is dit zelf te maken van die grote rechthoekige speciekuipen. Kost geen drol t.o.v. dit duur spul.

Zelf heb ik 4 zulke grote rechthoekige speciekuipen in het voorjaar buiten staan voor watersalamanders maar als je ze ombouwt naar een semi aqua setup zou je ze als permanente huisvesting kunnen gebruiken.
Ik heb nog nooit rechthoekige specie kuipen gezien het in de bouwmarkt? Waar haal je deze?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Kenny

Citaat van: Monique op december 23, 2011, 10:27:11 AMIk heb nog nooit rechthoekige specie kuipen gezien het in de bouwmarkt? Waar haal je deze?
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gamma, Hubo, Brico,...

zulke dingen zijn het dan:
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.