Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Ambystoma maculatum

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebas2000

Deze jongens zijn ook klaar voor de winter....tot volgend jaar.






Niels D

 ;D

Mijn diaboli's staan ook al in de schuur, waar het flink koud gaat worden. Succes!
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne

Voeren jullie daar verder, of zit er genoeg aan voedsel in de bak

Thibaut Vds

Deze soort ga ik ook eens aanschaffen, later dan net zoals de opacum.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl

ANDRÉ-ARTHUR

Pleurodeles,Triturus,Hypselotriton,Pleurodeles,Cynops, Ambystoma,Paramesotriton&Lissotriton

Niels D

Citaat van: bouffonne op november 13, 2011, 03:51:44 PM
Voeren jullie daar verder, of zit er genoeg aan voedsel in de bak

Ik heb me laten vertellen dat ze bij dergelijke koude temperaturen niet eten, dus ik ga er geen voedsel bij doen. Eind maart mogen ze weer eten.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

bouffonne

min of meer een soort winterslaap dan

DannyS

Als de temperaturen gemiddeld onder de 5 graden zitten dan zullen ze inderdaad zeer weinig willen eten.
Ik heb begrepen dat rond de 2 graden het metabolisme stopt en ze dus op 'pauze' staan.

ZoMaAr EeN mEiSjE

Citaat van: Danny Stammers op november 16, 2011, 01:05:39 PM
Als de temperaturen gemiddeld onder de 5 graden zitten dan zullen ze inderdaad zeer weinig willen eten.
Ik heb begrepen dat rond de 2 graden het metabolisme stopt en ze dus op 'pauze' staan.
mooie beestjes, en landsalamander toch? weten jullie waar ik wat meer info kan vinden over deze soort?
alvast bedankt

waltl94

Prachtige beestjes!!
Een tijdje geleden zaten er 2 bij dierenzaak Stelo in Brunsum, maar deze 2 waren er helaas niet zo goed aan toe. En ze kostte 55 per stuk, is dit niet aan de dure kant?