Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Account hacken

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels D

Ik zat vandaag op een ander forum (mijn excuses hiervoor), namelijk Dendroboard, een forum dat zich spitst op kikkers met name pijkgifkikkers. Waarschijnlijk had een forumlid zijn account open laten staan, want hij begon plots wel erg vunzige teksten te plaatsen. Mogelijk dat dit zijn kinderen zijn geweest. Inmiddels zijn alle onbehoorlijke berichten gewist, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het in mijn broek deed.

Men gaf de "nieuwe" threads een titel die elk forumlid nieuwsgierig zou maken (zoals: "Wow, check this out" en "New method for breeding dart frogs), enkel om de thread zelf te vullen met allerlei perversiteiten. Hoewel ik de humor er van inzag (ik heb dan ook een slecht gevoel voor humor), wil ik toch iedereen met ondeugende kinderen in huis waarschuwen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

Thibaut Vds

Op het bidsprinkhanen forum is erg ook nog een tijd geweest dat er nieuwe accounts kwamen, maar puur voor vunzige spam over P.... Dankzij de goede leiding is dit verleden tijd.

Erg dom dat mensen zich ermee bezig dit soort dingen op een forum te plaatsen.
A. californiense / A. mavortium mavortium / P. waltl