hulp bij sexen aub?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven DC

Hey,

Ik heb een trio S.s. bernardezi waarvan 2 dieren zeker een koppel zouden moeten zijn. Nu zie ik tussen beide dieren weinig verschil qua geslachtsverschil en twijfel dus erg over het feit of dit wel degelijk een koppel is. Ik ben vrij zeker van niet, maar kan me uiteraard vergissen. Kunnen jullie me even bevestigen of dit al dan niet een koppel is aub?

Dier 1:























Dier 2:











Alvast bedankt,

grtz Steven

A34

Ik neem aan dat dier 3 dan duidelijk een man moet zijn. Ik kan alleen maar meevermoeden en daarbij zet ik het 2de dier ook op een man. Maar ik hoop het niet voor je Steven! Het eerste dier spreekt voor zich.

dimitri J

Kan je niet helpen, maar effe tussendoor, wat een prachtige dieren seg, wees er maar zuinig op :D

Kenny

Dat zien er mij op het eerste zicht allebei mannen uit...
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Steven DC

#4
Citaat van: Kenny op oktober 16, 2011, 04:34:51 PM
Dat zien er mij op het eerste zicht allebei mannen uit...

@Jeroen: Nee het 3de dier is wat kleiner en totaal nog niet te sexen.


Deze 2 dieren zouden man en vrouw zijn volgens de persoon van wie ik de dieren heb. Maar m'n eigen "kennis" zegt me van niet. Het zou alleszins wel erg jammer zijn als m'n vermoeden (en dus ook dat van jullie) klopt...

(Edit: aanpassing alinea's)

Markus

Hi.

Dat zien 2,0 S. bernadezi.

Markus

Hugo

Denk zelf ook 2 mannen, helaas! Wel erg mooie mannen!

Steven DC

Bedankt voor jullie bevestiging en complimenten. Hopelijk is de 3de wel een vrouwtje.. Ik ga in elk geval al op zoek naar een mooie dame.