Sexing T. shanjing!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fer xD

Goedemiddag, ik zorg ervoor dat het paar van T. Shanjing echt een stel, kan ik niet onderscheiden tussen de riolen ... upload ik wat foto's! Hoop dat je me kan helpen: D
De vermeende vrouwtje dat was met een blessure pequela is zeer snel herstelt nu, beide zijn eten tot in de perfectie!


de vermeende vrouwelijke




male natuurlijk



Jari B

Ik weet het niet zeker welke een man of een vrouw is. Bij mij hebben alle mannetjes een opgezwollen cloaca, dat hebben ze al voor een paar maanden en dat is bij mij duidelijk het verschil.

petro pees

Kijk even,ergens op het forum heeft Harry een paar duidelijke tekeningetjes gezet.
Uitgaande van het feit dat de vrouwtjes een rond uitstulpinkje hebben en de mannetjes
een spleetje,is het wel bijna zeker dat het twee mannen zijn.
Mocht ik het fout hebben dan zijn de foto's van het eerste dier toch zeker van een man.
Petro
Tylototriton Shanjing

Kenny

Fernando, it's better to put your message in English...onlinetranslators often are very...weird.  ;D

Good luck with your shanjing ;)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Fer xD

#5
it's easier to me to write in english kenny hahaha i'll manage in english in this forum then, hope all of you understand me :) Thanks for the replys guys! i think i've two males :( ! (i'll double check the first photos... i'm an unlucky boy  :( )

Fer xD

Bad luck, i confirmed they are two males :(

If anyone is interested in selling some females to argentina, welcome  ;D. Otherwise i'll have to wait several months to see if they came from importation again :S

alphamale

Good luck in your search for a male. I know what a bummer it can be if you've got only males or females.

Fer xD

females Niels, no more males here hahahaha thanks :)