Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



beurs antwerpen 25/9

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

3 jonge,maar dikke A opacum gescoord,
de toko uit vlodrop had leuke kleurtjes A tigrinum zitten,eerst vroegen ze 55,
afgedinkd naar 40
toch laten staan,waren broodmager,
te groot risiko voor mn eigen populatie,en grote kans dat ze dood gaan

alphamale

Gefeliciteerd met je nieuwe beesten. Ik vind opacum altijd mooie dieren.

Ik ben pas nog in Vlodrop geweest. Over het algemeen heb ik goede ervaring met deze winkel en de eigenaar, maar de tijgers waren inderdaad aan de magere kant. Ik weet niet of ze daadwerkelijk iets mankeren, want hij heeft ze al geruime tijd.

andrizay

Ik ben ook in de winkel Vlodrop geweest hem toen erop gewezen dat de tijgers te klein en te nat gehuisvest waren..

joep

ik kom ook in meerdere toko`s
zo zie je vaak dat salamanders veel te warm staan
brakwatervis samen met zoetwatervis zit etc
toch ben ik blij met deze zaken,er zitten vaak leuke soortjes tussen
er zijn natuurlijk fora en beurzen
misschien moet een groepje fanaten zelf importere???

alphamale

Citaat van: andré-arthur op september 27, 2011, 04:58:31 AM
Ik ben ook in de winkel Vlodrop geweest hem toen erop gewezen dat de tijgers te klein en te nat gehuisvest waren..

Ik heb zijn tijgers niet in de winkel gezien, maar wel op diverse beurzen. Onze diaboli's komen oorspronkelijk van hem en die doen het dan weer heel erg goed, net als onze gastrotheca's die we van hem hebben. Als hij de tijgers wat beter zet, dan is hij goed bezig naar mijn mening.

andrizay

Ik moet er wel bij zeggen dat hij van plan was om andere (grotere) bakken te gaan bouwen voor de huisvesting van zijn salamanders..Ik vertelde hem ook dat hij bepaalde soorten heel gemakkelijk zelf kan kweken daar hij een heel geschikte ruimte onder zijn winkel heeft waar hij niks mee doet..En hem verteld dat als hij met bepaalde vragen over salamanders zit hij deze gewoon op ons forum kan vragen..

Maxim

Ik was er ook was echt groot veel reptielen.

A tigrinum heb ik gezien waren mooi dik zeker niet mager,opacum heb ik nergens gezien ik was er rond 12uur.

Heb 4 taricha's gezien 55€ per stuk,pseudotriton ruber 65€ per stuk,notophthalmus viridescens 9€per stuk heb 2vrouwtjes gekocht.

En een stuk of 15 axolotls waren er ook :)

alphamale

Noto's altijd leuk. P. ruber vind ik helemaal fantastisch.

Hoe staat het met de opacums Joep? Zou stiekem wel wat foto's willen zien.  ;)

joep

deze ouwe L gaat zn best doen
ik heb een kas met vijver,en veel amfibie erin
heb veel vogels en knaagdiere en katte gekweekt
de axo`s producere goed,nu nog de ribbe en andere ambystoma`s
kmoet nog veel lere/kweekverslage doorneme